خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا به سردار دهقان تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۵۸۴

دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا در پیامی درگذشت برادر مشاور فرمانده معظم کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی به شرح زیر است:

اِنَا لله و اِنَا الیه راجِعون

سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسین دهقان

مشاور محترم فرماندهی معظم کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح

سلام علیکم؛

خبر درگذشت اخوی گرامیتان مرحوم جناب سرهنگ پاسدار بازنشسته علیرضا دهقانی پوده (برادر شهید والامقام بهرام دهقانی پوده) به همراه چند تن از اعضا خانواده محترمشان، در سانحه دلخراش تصادف خودرو، واصل و موجب تألم خاطر گردید.

فقدان برادر ارزشمندی که عمر با برکت خود را به پارسایی و عشق و ارادت به خاندان اهل بیت (ع) و همچنین مجاهدت و پاسداری از انقلاب اسلامی گذرانده و همواره در جبهه‌های جنگ و دفاع مقدس حضوری مؤثر و فعال داشته، سخت و ناگوار و ضایعه جبران ناپذیری است که جز با صبر و پناه بردن به ایزد منان التیام نمی‌یابد.

اینجانب مصیبت وارده را به جنابعالی و سایر بازماندگان تسلیت عرض نموده و از آستان ربوبی برای آن سفرکرده‌ها (فقید سعید، همسر و فرزند دلبندشان)، علو درجات و همنشینی با حضرت اباعبدا... الحسین(ع)، صلحا و صدیقین و برای شما، خانواده محترم و سایر بازماندگان سوگوار پاداش صابرین توأم با سلامت و سعادت مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز