خبرگزاری کار ایران

کاتب در گفت‌وگو با ایلنا:

عده‌ای امروز تفکر انحصارطلبی شاه را بیان می‌کنند/ مردم تحمل نمی‌کنند یک عده اندک، نگاه اصولی انقلاب را زیر سوال ببرند

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۵۰۰

یک عضو کمیسیون فرهنگی تاکید کرد: انحصارطلبی تفکر شاه بود او می‌گفت فقط باید من باشم. اینکه عده‌ای هم امروز بیان می‌کنند باید فقط ما باشیم بیانگر همین اندیشه است.

غلامرضا کاتب در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره لغو سخنرانی رئیس مجلس و اینکه در آستانه چهل سالگی انقلاب این رفتارها چه تاثیری می‌تواند روی دید کسانی که به دنبال این هستند که نگذارند نظام مسیر خود را طی کند،‌ داشته باشد، گفت:‌ آن‌چه که امروز بسیار مهم است توافق بین جریان‌های سیاسی است باید بین این جریان و گروه‌ها یک نگاه وحدت بخش به وجود بیاید .

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر نتوانیم درون کشور خودمان را باور و تحمل کنیم چگونه انتظار داریم که دشمنان این نظام و انقلاب ما و حرکتی که چهل سال پیش آغاز کردیم را باور کنند.

وی خاطرنشان کرد: باید درون انقلاب و مواضع اصولی در راستای آرمان‌های نظام، حرکت مردم و انقلاب حرف‌هایمان را بزنیم. انحصارطلبی تفکر شاه بود او می‌گفت فقط باید من باشم. اینکه عده‌ای هم امروز بیان می‌کنند باید فقط ما باشیم بیانگر همین اندیشه است.

نماینده مردم گرمسار تاکید کرد: جریان و گروه‌های سیاسی در درون کشور باید به یک بلوغ سیاسی برسند و همدیگر را قبول کنند. 

وی خاطرنشان کرد: مردم قبول نمی‌کنند یک عده اندک، نگاه اصولی انقلاب را زیر سوال ببرند برایشان قابل تحمل نیست مسیری که طی کردند اینگونه دستخوش یکسری انحصارطلبی‌ها شود.

نماینده دهمین مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در گذشته هم شاهد چنین رفتارهایی بودیم و حتی مشاهده کردیم در راهپیمایی که برای وحدت‌بخشی بین مردم برگزار می‌شود، مسئولان مورد هتک حرمت قرار می‌گیرند چقدر ضرورت دارد جلوی چنین رفتارهایی گرفته شود،‌ بیان کرد: شکی نیست که در کشور باید جلوی انسان‌های خودسر گرفته شود. اما مردم باید هوشمند باشند و مسیری را که تا امروز طی کرده‌اند، ادامه دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز