خبرگزاری کار ایران

با حضور رییس مجلس؛

پروژه‌های عمرانی بخش مرکزی قم افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۱۶۵

در آستانه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب پروژه‌های مختلف بخش مرکزی قم (قنوات) با حضور علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در روستای ملک آباد بخش قمرود افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، مراسم افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های مرکزی قم (قنوات) عصر امروز (چهارشنبه ۱۷ بهمن ۹۷) با حضور علی لاریجانی نماینده قم و رییس مجلس شورای اسلامی و معاون وزیر نفت و رییس شرکت ملی گاز ایران و همچنین برخی مسئولان استانی برگزار شد.

مهمترین پروژه افتتاح شده امروز، پروژه گازرسانی به ۲۰روستای بخش مرکزی قم بود که باعث بهره‌مندی بیش از ۷۵۰ خانوار از گاز طبیعی می‌شود.

همچنین ۵۴۰ انشعاب پلی اتیلن، ۱۰۰ کیلومتر لوله‌گذاری خط تغذیه و شبکه توزیع گاز،  نصب سه ایستگاه تقلیل فشار با ظرفیت ۳۹۰۰ متر مکعب در ساعت با هزینه ۷۵ میلیارد ریال از جزئیات پروژه گازرسانی به ۲۰ روستای بخش مرکزی قم بود.

از دیگر پروژه‌های افتتاح شده عصر امروز رییس مجلس افتتاح آبرسانی با مجموع اعتبار ۲۷.۴۰۰ میلیون ریال ، افتتاح پروژه برق با اعتبار ۱۲.۵۰۰ ریال و همچنین چند پروژه دهیاری بود.

در این مراسم اهالی روستای ملک‌آباد قمرود شاهد سخنرانی علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، بهرام سرمست استاندار قم و برخی دیگر از مسئولان استانی بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز