خبرگزاری کار ایران

شامگاه دیروز در تالار فدراسیون هندبال برگزار شد؛

پرونده المپیاد ورزشی دیپلماتیک با اهدای مدال‌ها و جوایز برگزیدگان بسته شد

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۶۴۰

پرونده نخستین المپیاد ورزشی دیپلماتیک «صلح و دوستی» شامگاه دیشب با حضور مسئولان وزارت امور خارجه و روسای فدراسیون‌های ورزشی و اهدای جوایز برندگان این دوره در تالار فدراسیون هندبال بسته شد.

به گزارش ایلنا، رضا عبدی مسئول انجمن ورزش‌های همگانی وزارت امور خارجه با اعلام این خبر گفت: مراسم اختتامییه نخستین المپیاد ورزشی دیپلماتیک با رقابت تیم‌های فوتسال سفارتخانه‌های قزاقستان و عراق شروع شد که تیم قزاقستان در یک بازی پر گل با نتیجه هفت بر یک از سد تیم عراق گذشت و قهرمان نخستین دوره از رقابت‌ها شد.

وی افزود: پس از پایان رقابت‌ها، طی آیینی نماهنگ‌هایی در پاسداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به نمایش درآمد و سپس تیم‌های برتر با حضور محمدتقی صابری، معاون اداری مالی وزارت امور خارجه، محمدجواد زمانیان مدیر اداره تعاون و رفاه وزارت امور خارجه، روسای فدراسیون‌های تنیس روی میز، فدارسیون شطرنج و سازمان لیگ فوتسال و سفرای قزاقستان، معاون سفیر افغانستان، کاردار سفارت عراق مدال‌ها و جوایز خود را دریافت کردند.

به گفته انجمن ورزش‌های همگانی وزارت امور خارجه، در این مراسم تیم‌های برتر فوتسال این المپیاد به ترتیب تیم‌‌‌های فوتسال سفارتخانه‌‌‌های قزاقستان، عراق و ترکیه رتبه‌های اول، دوم و سوم این رقابت‌ها را کسب کردند. 

عبدی ادامه داد: در رشته تنیس روی میز نیز تیم‌های وزارت امور خارجه ایران به مقام قهرمانی رسید و سفارت اندونزی و سفارت روسیه به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

گفتنی است، در مسابقات شطرنج نیز سفارت افغانستان، سفارت مجارستان و سفارت افغانستان به رتبه‌های برتر دست یافتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز