خبرگزاری کار ایران

در جلسه امشب مطرح شد؛

انتقاد شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان از نحوه برخورد برخی جریان‌ها با دستگاه دیپلماسی کشور

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۶۸۶

اعضای شورای عالی اصلاح طلبان از برخی مواضع جریانات سیاسی و رسانه‌ها نسبت به دستگاه دیپلماسی کشور انتقاد کردند و خواستار همراهی همه جریانات و نخبگان با متولیان راهبری سیاست خارجی کشور حول محور منافع ملی شدند.

به گزارش ایلنا، هشتمین جلسه دور جدید شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان عصر امروز تشکیل شد.

در این جلسه ضمن گرامی داشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران بر ضرورت آسیب شناسی عملکرد چهاردهه گذشته با هدف ارتقا و کارامدی نظام  و بررسی میزان تحقق اهداف و آرمانهای انقلاب تاکید شد.

همچنین اعضای شورای عالی اصلاح طلبان در این جلسه با مرور مهمترین تحولات داخلی و بین المللی با اشاره به ثبت کانال ویژه مالی اروپا از سوی اتحادیه اروپا ضمن انتقاد از برخورد منفعلانه اتحادیه اروپا درماه‌های اخیر  بر ضرورت عملیاتی شدن تمام وعده‌های اتحادیه اروپا تاکید کردند.

همچنین اعضای شورای عالی اصلاح‌طلبان از برخی مواضع جریانات سیاسی و رسانه‌ها نسبت به دستگاه دیپلماسی کشور  انتقاد کردند و خواستار همراهی همه جریانات و نخبگان با متولیان راهبری سیاست خارجی کشور حول محور منافع ملی شدند.

گفتنی است در این جلسه آیین نامه کارگروه راهبردها، سیاست‌ها، برنامه‌ها و مواضع و کارگروه ارتباطات و رسانه و کارگروه پایش،ارزیابی و داوری  مورد تصویب اعضا قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز