خبرگزاری کار ایران

ساداتی‌نژاد به ایلنا خبر داد؛

جلسه اعضای کمیسیون آموزش با سازندگان ماهواره پیام/ ورود بخش خصوصی به کسب و کارهای فضایی

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۵۹۰

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از تقدیر اعضای این کمیسیون از سازمان فضایی کشور در جلسه امروز خبر داد و گفت: در کمیسیون آموزش و تلفیق حمایت کامل از ماهواره پیام انجام خواهد گرفت.

سید جواد ساداتی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا،‌ درباره جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اعضای سازمان فضای کشور بیان کرد: موضوع پرتاب ماهواره پیام در کمیسیون با حضور اعضای سازمان فضایی کشور و سازندگان آن بررسی شد.

وی خاطرنشان کرد: اعضای سازمان فضایی کشور گزارش خوبی را در این زمینه ارائه کردند و می‌توان گفت گام‌هایی در حوزه پژوهش و تحقیقات فضایی برداشته شده که بسیار افتخارآمیز است .

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: طبیعتا هنگامی که شما در حوزه فناوری وارد می‌شوید، ممکن است در گام‌های اول موفقیتی نداشته باشید اما شکست‌ها زمینه را برای پیروزی شما فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: کار این عزیزان درخصوص ماهواره پیام قابل تقدیر است و در کمیسیون هم رئیس و هم اعضا از دست اندکاران و سازندگان این ماهواره تقدیر و تشکر کردند و اعلام کردیم در کمیسیون آموزش و تلفیق حمایت کامل از ماهواره انجام خواهد گرفت، ان‌شاءالله با قدرت ماهواره بعدی را با رفع ضعف‌های جاری پرتاب کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد:‌ اعضای کمیسیون توصیه کردند که کسب و کارهای فضایی رونق گیرد و بخش خصوصی در این زمینه فعالیت داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز