خبرگزاری کار ایران

واکنش استانداری خوزستان به انتشار مکالمه تلفنی نماینده دشت آزادگان

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۴۶۰

مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری خوزستان نسبت به انتشار مکالمه تلفنی قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در فضای مجازی واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، سعید رضوانی در این باره گفت: استاندار خوزستان و کلیه دستگاههای اجرایی استان در همان دقایق اولیه آبگرفتگی و وقوع سیل با حضور در منطقه مشکلات را به صورت میدانی پیگیری همه جانبه کرده و نواقص کار را گوشزد میکردند، به طوری که با تشکیل جلسات مختلف امدادی و عملیاتی در میدان مشکلات را سریع مرتفع کرده تا لحظهای عملیات ترمیم سیل بند متوقف نشود.

این مقام مسئول ادامه داد: آقای ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی اگر به فاصله چند روز بعد از بروز مشکلاتی برای مردم و منطقه در منطقه حضور یافتند در حالی که از جزییات مهار آبگرفتگی هیچگونه اطلاعات دقیقی نداشتند شایسته نبود با انتشار مکالمه خود با استاندار و انجام حرکات نمایشی در حالی که پاسخهای مخاطب خود نامفهوم در ویدئو منتشر شده مفهوم نبود اخلاق و ارزش را خدشهدار کنند.

مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری خوزستان یادآورشد: نکته جالب توجه اینکه آقای ساعدی در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان در شب بعد از اقدامات  موثر استاندار و دولت تقدیر و تشکر کرد. مجموعه دولت در استان خوزستان هیچ وقت آسایش و رفاه مردم را فدای برنامه های تبلیغاتی و نمایشی عدهای نخواهد کرد و بر این امر مُصر است که همواره به دور از هیجانات رسانهای و انتخاباتی باید  مطالبات مردم خوزستان پیگیری شود.

وی تصریح کرد : در زمان تماس آقای ساعدی، استاندار خوزستان در معیت آقای واعظی رئیس دفتر ریاست جمهور در مسیر رفیع بودند و ایشان اصرار بر حضور رئیس دفتر رئیس جمهور در روستای آلبوعفری شمالی داشتند و بنابر اهمیت و جمعیت و مخاطره بیشتری که در رفیع وجود داشت این منطقه برای بازدید انتخاب شد و اینکه در منطقه آلبو عفری حضور پیدا نکردند دلیلی بر این رفتار نمی باشد  و زیبنده کلام نماینده مردم نمی باشد. استاندار خوزستان و هیات همراه قبل از سفر واعظی چندین بار از منطقه آلبوعفری بازدید  و بر روند مهار آبگرفتگی  ترمیم سیل بند از نزدیک نظارت کردند.

وی یادآور شد:  استاندار خوزستان  بعد از بازگشت دکتر واعظی رییس دفتر رییس جمهور ساعت ۱۲ شب چهارشنبه دهم بهمن ماه بلافاصله تا صبح در منطقه آلبوعفری شمالی حضور میدانی داشته و در روز پنج شنبه و جمعه به تاریخ ۱۱/ ۱۱/ ۹۷ و ۱۲/ ۱۱/ ۹۷  با حضور شبانه روزی در منطقه رفیع و آلبوعفری بر مراحل ترمیم سیل بند های رفیع و آلبوعفری نظارت کرد.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان بیان داشت : اینکه بیان شده  استاندار از منطقه البو عفری بازدیدی  نداشته ،  کذب محض بوده و همگان را به رعایت اخلاق حسنه اسلامی دعوت میکنیم تا در سایه برادری و مودت بر مشکلات فائق آییم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز