خبرگزاری کار ایران

روحانی هنگام دریافت استوارنامه سفیر جدید سیرالئون اعلام کرد:

آمادگی بخش‌های خصوصی ایران برای گسترش همکاری‌ها و ارائه خدمات در سیرالئون

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۱۵۹

رئیس‌‌‌‌جمهور با بیان اینکه توسعه روابط و همکاری‌های نزدیک و دوستانه با کشورهای آفریقایی به ویژه سیرالئون به عنوان دروازه غربی آفریقا برای ایران اهمیت دارد، تاکید کرد: ایران و سیرالئون می‌توانند مناسبات و همکاری‌های خود را در بخش‌های گوناگون توسعه دهند.

 

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز شنبه هنگام دریافت استوارنامه علی باداراکامارا، سفیر جدید سیرالئون در تهران با اشاره به آمادگی بخش‌های خصوصی و دولتی ایران برای گسترش همکاری‌ها و ارائه خدمات در سیرالئون گفت: آماده توسعه روابط و همکاری‌های علمی و فرهنگی با سیرالئون هستیم و در این راستا دانشگاه‌های ایران آمادگی دارند.

وی همچنین بر ضرورت توسعه همکاری‌های تهران – فری تاون در زمینه‌های گوناگون از جمله بهداشتی، پزشکی و درمانی، کشاورزی و کشت محصولات مشترک و همکاری در مجامع بین‌المللی برای حل و فصل مسائل و مشکلات در عرصه‌های مختلف تأکید کرد.

علی بادارا کامارا، سفیر جدید سیرالئون نیز در این دیدار ضمن تقدیم استوارنامه خود به رئیس‌‌جمهور با اشاره به روابط مستحکم و تاریخی دو کشور و تقدیر از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از سیرالئون خواستار توسعه و تقویت مناسبات و همکاری‌ها در بخش‌های مختلف علمی، دانشگاهی، بهداشتی و درمانی با ایران شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز