خبرگزاری کار ایران

امروز در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی؛

جلسه محاکمه هشت متهم به جاسوسی از مراکز نظامی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۹۹۱

جلسه محاکمه هشت متهم جاسوسی از مراکز نظامی صبح امروز به صورت غیرعلنی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی و با حضور مستشار دادگاه برگزار شد.

 

به گزارش ایلنا، در این جلسه از دادگاه که وکلای تعیینی متهمان نیز در آن حضور داشتند، نماینده دادستان تهران بخشی از کیفرخواست پرونده را قرائت کرد.

عباس جعفری دولت‌‌آبادی، دادستان تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضع پرونده موسوم به محیط زیست هم گفت: ۲۰ روز پیش تحقیقات در این خصوص به پایان رسیده بود که نواقصی داشت و پرونده به شعبه بازپرسی بازگشت و بازپرس از مراجع نظامی استعلاماتی داشت که جواب روشنی داده شد و تعدادی از این متهمان اطلاعات نظامی را در قالب محیط زیست کسب کرده بودند.

وی ادامه داد: بر همین اساس عنوان اتهامی چهار نفر از این متهمان از سوی بازپرس پرونده تغییر کرد که در همین ارتباط به کسانی که در این باره انتقاداتی کردند، اعلام می‌کنیم در اختیار بازپرس است که نوع اتهام را تعیین کند.

دادستان عمومی و انقلاب تهران افزود: هشت نفر در این پرونده تعقیب شدند و کیفرخواست آنها آماده ارسال به دادگاه است و عنوان اتهامی چهار نفر از آنها افساد فی الارض است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز