خبرگزاری کار ایران

در اطلاعیه حزب موتلفه اعلام شد؛

مراسم تشییع پیکر «محمدنبی حبیبی» پنج‌شنبه از میدان فلسطین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۵۲۰

حزب موتلفه اسللامی با صدور اطلاعیه‌ای مراسم تشییع محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

با نهایت تاسف و تاثر، سه شنبه مقارن با ایام حزن آور شهادت حضرت صدیقه طاهره(س)، انقلاب اسلامی یکی از وفادارترین و مخلص‌ترین یاران خود را از دست داد.

محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی ۱۴ سال پیش پرچم حزب را از مرحوم حبیب الله عسگراولادی دریافت کرد و در این سال ها با حفظ این امانت در خط امام (ره) و رهبری معظم انقلاب از هیچ کوششی فروگذار نکرد.

وی از یاران باوفای امام و رهبری بود و کارنامه انقلابی او نزد انقلابیون شفاف و روشن است. حبیبی در عرصه های خدمت به نظام خستگی‌ناپذیر بود. حضور او در میادین خدمت به مردم و نظام هیچگاه از یادها نخواهد رفت. او در مسئولیت‌هایی که در انقلاب پذیرفت، زمینه‌ساز خدمات بی منت و صادقانه به ملت ایران بود.

حزب مؤتلفه اسلامی فقدان دبیرکل و همکار پرتلاش خود را به ملت ایران و مقام معظم رهبری و همه خدمتگزاران و خانواده آن مرحوم تسلیت می گوید.

بر این اساس، مراسم تشییع آن فقید سعید پنجشنبه (۱۱ بهمن) ساعت ۸:۳۰ صبح از مسجد امام صادق (ع) در میدان فلسطین برگزار می‌گردد.

جزئیات مراسم ترحیم و بزرگداشت آن مرحوم نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز