خبرگزاری کار ایران

زاهدی در تذکری:

موضوع اتباع بیگانه در استان کرمان تبدیل به معضل شده است

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۴۸۰

نماینده مردم کرمان گفت:‌ چند سالی است صحبت در بحث ساماندهی اتباع بیگانه صورت می گیرد ولی این وضعیت در استان کرمان تبدیل به معضل اجتماعی، اقتصادی و امنیتی شده است که وزارت کشور باید بحث ساماندهی اتباع را جدی بگیرد، تا چه زمانی باید این مشکل حل شود، آیا برای حل این موضوع دولتمردان برنامه ای دارند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمدمهدی زاهدی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود ضمن تشکر از مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص بررسی لوایح چهارگانهFATF گفت: بانک مرکزی و دولت در موضوع استمهال وام های کشاورزی و تولیدکنندگان دردسر جدیدی برای آن ها ایجاد کرده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جای تاسف دارد که بعد از گذشت خشکسالی های طولانی در استان کرمان به ویژه در شمال این استان در لایحه بودجه سال ۹۸، کم توجهی به تامین آب شرب استان کرمان شده است، آیا باید فاجعه انسانی و امنیتی رخ دهد تا مسئولین به فکر بیافتند لذا از مجلس تقاضا می شود که کم کاری دولت در این خصوص را جبران کنیم.

این نماینده مجلس در دوره دهم افزود: از قوه قضائیه و سازمان بازرسی کل کشور درخواست دارم که در موضوع حیف و میل در زمان اجرا شدن نمایشگاه های بین المللی کرمان بررسی صورت گیرد لذا شواهد حاکی از آن است که عده ای با سوءاستفاده از جایگاه برخی از صاحب منصبان دست به چنین حیف و میلی از بیت المال زده اند.

وی گفت: چند سالی است صحبت در بحث ساماندهی اتباع بیگانه صورت می گیرد ولی این وضعیت در استان کرمان تبدیل به معضل اجتماعی، اقتصادی و امنیتی شده است که وزارت کشور باید بحث ساماندهی اتباع را جدی بگیرد، تا چه زمانی باید این مشکل حل شود، آیا برای حل این موضوع دولتمردان برنامه ای دارند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: قیمت اجناس و مواد غذایی روز به روز گران تر و فشار بر اقشار مستضعف بیش از گذشته وارد شده است چرا برنامه ریزی مطلوب و نظارت صورت نمی گیرد در حالی که انقلاب مدیون قشر مستضعف است و نباید این حامیان انقلاب اسلامی را از دست داد و همچنین از کمیسیون تلفیق در خصوص بیمه رانندگان وسیله نقلیه عمومی درخواست کمک به این قشر را دارم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز