خبرگزاری کار ایران

قمی در گفت‌و‌گو با ایلنا مطرح کرد:

جزئیات حضور وزرای آموزش‌و پرورش و علوم در کمیسیون آموزش و تحقیقات

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۳۱۰

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات درباره حضور وزرای آموزش‌و‌پرورش و علوم در جلسه عصر امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت:‌ سوالات نمایندگان از این دو وزیر مطرح شد اما ادامه بررسی‌ها به جلسات بعدی موکول شد.

محمد قمی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در بیان جزئیات جلسه عصر امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات اظهار کرد: در ابتدای جلسه اخبار و اطلاعاتی که نیاز بود نمایندگان عضو این کمیسیون در رابطه با حوزه آموزش و تحقیقات از آن آگاه باشند ارائه شد و مورد بحث و بررسی قرار گرفت در ادامه جلسه منصور غلامی وزیر علوم و سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در جلسه حاضر شدند.

وی تاکید کرد: وزیر علوم و معاونان ایشان مسائل مربوط به آموزشکده‌های فنی از جمله مشکلات آنان در زمینه جذب دانشجو را مورد بررسی قرار دادند و آقای وزیر دستور داد با اجرای راهکارهایی مشکلات آنان برطرف شود.

قمی تصریح کرد: تعدادی از نمایندگان هم سوالات خود را از وزیر علوم پرسیدند که محور یکی از سوالات مربوط به بحث دانشگاه پیام‌نور در استان کرمان بود؛ اما از آنجایی که اقداماتی برای حل مشکلات این دانشگاه در استان کرمان در دست اقدام بود، فرصت دو هفته‌ای به وزیر علوم داده شد تا در هفته‌های آینده گزارش جامعی ارائه شود.

این عضو کمیسیون آموزش تحقیقات مجلس با اشاره به حضور وزیر آموزش و پرورش در جلسه عصر امروز این کمیسیون گفت: نمایندگان تعدادی از سوالات خود را از آقای بطحایی مطرح کردند اما ادامه بررسی‌ها به هفته‌های آینده موکول شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز