خبرگزاری کار ایران

رحمانی:

۸۰ درصد تولیدات خودروسازان به سمت برآورده کردن تعهدات برود

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۲۹۹

وزیر صنعت، عدن و تجارت گفت: درباره خودروهایی که تولید داخل داریم حتما همه تعهدات انجام خواهد شد. وضعیت تولید دارد بهتر می شود و ما هم گفتیم ۸۰ درصد تولیدات به سمت انجام تعهدات برود و برای آن خودروهایی که در انجام تعهدات عقب هستند گفتیم فروش نقدی نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، جلسه عصر امروز کمیسیون صنایع و معادن با حضور و رضا رحمانی و مسئولان وزارت صمت برای بررسی وضیعیت بازار خودرو برگزار شد.

رحمانی درباره تصمیماتی که در این جلسه گرفته شد، اظهار کرد: در بحث قیمت خودروها، در قراردادهایی که طبق تعهدات قمیت و زمان قطعی بوده در تحویل خودروها به همان قمیمت قرارداد عمل خواهد شد. تیراژ تولید بعضی خودروها خیلی کم بوده و بعد از تحریم هم خط تولیدشان کمتر شده که خودروسازان موظف شدند بر اساس خواست مشتری یا محصولات را جایگزین کنند یا به نحوی دیگر تفاهم کنند که این نوع مسائل خودروسازی حل شود.

وی تاکید کرد: درباره خودروهایی که تولید داخل داریم، حتما همه تعهدات انجام خواهد شد. وضعیت تولید بهتر می‌شود و ما هم گفتیم ۸۰ درصد تولیدات به سمت انجام تعهدات برود و برای آن خودروهایی که در انجام تعهدات عقب هستند گفتیم فروش نقدی نداشته باشند.

ولی ملکی رئیس کمیسیون صنایع و معادن هم درباره این جلسه گفت: نظرات و خواست مردم را در این جلسه منعکس کردیم. ما از مسئولان وزارت صنعت و برخی شرکت‌ها دعوت کرده بودیم و تمام جوانبی که مردم نگران بودند را مورد بررسی قرار دادیم. در این جلسه تصمیمات به جا بوده و آنهایی که ثبت نام کردند نگران نباشند و تا تحویل آخرین خودرو همه متعهد هستند که این کار انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز