خبرگزاری کار ایران

رحمانی در حاشیه جلسه هیئت دولت مطرح کرد؛

سعی بر این است که واسطه‌ها و دلالان حذف شوند/ خودروسازان قول داده‌اند که با افزایش تولید قیمت‌ها در بازار کاهش یابد

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۶۸۷

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برای تنظیم قیمت کالا‌ها با همکاری اصناف و بازاریان تمهیداتی اندیشیده شده که تعداد واسطه‌ها کمتر شود.

رضا رحمانی در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: رصد قیمت‌ها نشان می‌دهد قیمت مواد غذایی برخی آهن آلات، فولاد و کالا‌های صنعتی و برخی لوازم خانگی افزایشی بوده است و وزارت جهاد کشاورزی قول داده است که برخی قیمت‌ها را تنظیم کند. 
وی ادامه داد: قیمت تمام شده با قیمت کف بازار در برخی کالا‌ها غیر معقول است که پیگیر آن هستیم تا این فاصله قیمتی کاهش یابد. سعی بر این است که واسطه‌ها و دلالان حذف شوند و با شهردار تهران هم جلسه داشتیم تا با عرضه مستقیم نمایشگاهی و بهاره و ابزار‌های مختلف تسهیلاتی فراهم شود که قیمت کاهش یابد. 
وی درباره خودرو نیز گفت: برنامه ما این است که قیمت خودرو در بازار کاهش یابد که خودروسازان قول داده‌اند که با افزایش تولید و عرضه، قیمت‌ها در بازار کاهش یابد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به سوالی درباره تاخیر خودروسازان در تحویل خودرو‌ها افزود: خودروسازان موظف هستند که بر اساس مفاد قراردادی که دارند عمل کنند و سازمان حمایت نیز براین موضوع نظارت خواهد کرد.
رحمانی گفت: طرح رونق تولید هم جزو طرح‌های اقتصاد مقاومتی است که تقویت شده و اجرا خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز