خبرگزاری کار ایران

نوروزی در تذکری:

سرمایه مردم به یک سوم کاهش یافته است

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۹۷۱

سخنگوی کمیسیون حقوقی مجلس گفت: کسانی که هم از طریق گوشت ارزان از کشورهای شمالی در بازار به قیت گزاف به سرمایه دست پیدا می‌کنند و هم چند نفر از طریق خرید دام از دامداران به قیمت ارزان و فروش آن به دلار به کشورهای خلیج فارس به آلاف و الوف می رسند، درست است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حسن نوروزی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور گفت: قیمت گوشت از سال گذشته تا امروز رشد صد درصدی داشته؛ از طرفی وزیر صنعت در تاریخ ۷/۳/۹۷ صادرات گوشت را به دلیل تنظیم بازار ممنوع اعلام می‌کند ولی از سوی دیگر با پیگیری کمیسیون توسعه صادرات اتاق ایران و سازمان توسعه و تجارت، صادرات گوشت سبک (گوسفند) آزاد اعلام می‌شود.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی افزود: در ۹ ماهه ابتدایی امسال، ۹ هزار و ۹۲۶ رأس گوسفند به کشورهای خلیج فارس صادر شده است. در شرایطی که سرمایه مردم به یک سوم کاهش یافته و بدترین فشارها به کارمندان و کارگران مظلوم و فرهنگیان وارد شده است، آیا رها کردن اختیار کالاهای اساسی در ید چند نفر صحیح است.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کسانی که هم از طریق گوشت ارزان از کشورهای شمالی در بازار به قیت گزاف به سرمایه دست پیدا می‌کنند و هم چند نفر از طریق خرید دام از دامداران به قیمت ارزان و فروش آن به دلار به کشورهای خلیج فارس به آلاف و الوف می رسند، درست است.

نوروزی در بخش دوم تذکر خود خطاب به وزیر دادگستری گفت: دیوان عدالت اداری که هزاران پرونده موجود دارد، چرا در این وضعیت به قوانینی می‌پردازد که مضر به حال ایثارگران و فرزندان آنها است؛ از جمله ابطال بخشنامه مربوط به مأموریت آموزشی فرزندان جانبازان در وسط سال تحصیلی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز