خبرگزاری کار ایران

معاون دادستان کل کشور:

تدابیر لازم برای حفظ سلامت دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم تحقیقات اتخاذ نشده بود

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۶۷۰

معاون دادستان کل کشور در حوزه حقوق عامه گفت: در دانشگاه علوم تحقیقات برای سلامت دانشجویان و کارکنان تدابیر لازم با وجود صعب العبور بودن مسیر دانشگاه اتخاذ نشده بود و صرف نظر از اینکه اتوبوس معاینه فنی نداشته، این مسیر بدون حفاظ بوده و مانع فیزیکی برای جلوگیری از واژگونی اتوبوس وجود نداشته است.

محمدجواد حشمتی معاون دادستان کل کشور در جلسه بحث و بررسی پیرامون حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه علوم تحقیقات ضمن عرض تسلیت به خانواده جانباختگان حادثه دانشگاه علوم تحقیقات، گفت: این حادثه از ابعاد مختلف قابل بررسی است ضمن اینکه تهرانچی رییس دانشگاه آزاد و رییس واحد مربوطه اقداماتی انجام دادند، اما باید به موضوع به صورت کارشناسی هم مورد بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: این پرونده در دادسرای تهران در حال رسیدگی است.

معاون دادستان کل کشور با اشاره به بازید دادستان کل کشور از محل حادثه و صدور دستورات لازم به دادستان تهران در این زمینه، تصریح کرد: انتظار است این پرونده فورا رسیدگی شود و خانواده جانباختگان مطالبه تسریع در این زمینه را دارند.

حشمتی گفت: در دانشگاه علوم تحقیقات برای سلامت دانشجویان و کارکنان تدابیر لازم با وجود صعب العبور بودن مسیر دانشگاه اتخاذ نشده بود و صرف نظر از اینکه اتوبوس معاینه فنی نداشته، این مسیر بدون حفاظ بوده و مانع فیزیکی برای جلوگیری از واژگونی اتوبوس وجود نداشته است.

معاون دادستان کل کشور گفت: باید تدابیر پیشگیرانه برای این موضوع در نظر گرفته می‌شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز