خبرگزاری کار ایران

شهریاری در جمع خبرنگاران:

روز حادثه آتش سوزی مدرسهه زادهدان مدیر و ناظم حضور نداشتند/ رئیس‌جمهور اول استعفای وزیر بهداشت را بپذیرد، بعد سرپرست تعیین کند

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۱۳۳

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: وزیر آموزش و پرورش قرار است تخلفات تمام کسانی که در زنجیره آتش‌سوزی مدرسه زاهدان هستند را بررسی کند دو نفر از مسئولان مدرسه نیز بازداشت هستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حسینعلی شهریاری امروز در حاشیه جلسه علنی مجلس در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیات حادثه آتش‌سوزی در مدرسه زاهدان گفت: آن روز که این حادثه اتفاق افتاد، ناظم و مدیر مدرسه حضور نداشتند. بلکه خدمتکاری آمده بود و نفت را داخل بخاری می‌ریخت.

وی ادامه داد: برای این کار ابتدا باید بخاری را خاموش کرد گالن نفت را کنار بخاری گذاشته بودند که انفجار گالن نفت منجر به حادثه شد. بازرسان آموزش و پرورش کارشان را به درستی انجام نداده بودند.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان خاطرنشان کرد: طبق بخشنامه نباید در مدارس بخاری نفتی وجود داشته باشد مدرسه غیرانتفاعی بوده و از مردم پول می‌گرفته است در نتیجه باید تمام ضوابط را رعایت می‌کرده است.

این عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد:  والدین یکی از بچه‌ها که فرزندش سوخته است سال قبل یک چراغ دست دوم ژاپنی اهدا کرده بود امسال هم روز قبل از حادثه گفته بود که آمادگی این کار را دارد اما مدرسه پیگیری نکرده است.

شهریاری تصریح کرد: وزیر آموزش و پرورش قرار است تخلفات تمام کسانی که در این زنجیره هستند را بررسی کند دو نفر از مسئولان مدرسه نیز بازداشت هستند.

این نماینده مجلس دهم درباره استعفای وزیر بهداشت گفت: در این مورد بی‌اطلاعم اما در این مقطع جابجایی وزیر مشکلی را حل نمی‌کند. رئیس‌جمهور هم اول باید استعفا را بپذیرد و سپس سرپرست تعیین کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز