خبرگزاری کار ایران

قلی زاده در تذکری:

امیدوارانه و مثبت صحبت کنیم تا جو حاکم بر کشور ناامیدانه نشود

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۱۲۰

یک نماینده مجلس تاکید کرد: متأسفانه در فضای فعلی برخی ناامیدانه صحبت می‌کنند و می‌گویند کمبودهایی وجود داشته و امور ناقص است در حالی که باید امیدوارانه و مثبت صحبت شود تا جو حاکم بر کشور ناامیدانه نشود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، قلی‌الله قلی‌زاده در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک میلاد مسیح (ع) به هموطنان مسیحی در تذکری خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی در فرمایشات اخیر خود از ساختار اجرایی معیوب کشور انتقاد کرده است در حالی که ساختار اجرایی را دولت و رئیس جمهور باید اصلاح کند.

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و بخش هوراند در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: متأسفانه در فضای فعلی برخی ناامیدانه صحبت می‌کنند و می‌گویند کمبودهایی وجود داشته و امور ناقص است در حالی که باید امیدوارانه و مثبت صحبت شود تا جو حاکم بر کشور ناامیدانه نشود.

وی در ادامه در تذکر دیگری خطاب به رئیس جمهور ابراز داشت: متأسفانه دیواری کوتاهتر از فرهنگیان و معلمان پیدا نشده در حالی که این قشر ستون اصلی کشور برای هدایت جامعه هستند از این رو باید رفاه و معیشت آنها تأمین شود.

 قلی زاده در ادامه با اشاره به حوادث طبیعی پی در پی و خشکسالی که باعث خسارت به کشاورزان شده است، عنوان کرد: متأسفانه بانک‌ها به این موضوع توجه ندارند و با کشاورزان مدارا نمی‌کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: حدود ۱۷۰ تن از نمایندگان نامه‌ای را امضا کرده و از بانک مرکزی و سایر بانک‌های عامل به خصوص بانک کشاورزی خواسته‌ایم تا نسبت به استمهال وام کشاورزان تا حدود دو سال اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز