خبرگزاری کار ایران

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۱۰۸

تذکرات کتبی نمایندگان توسط یکی از اعضای هیات رئیسه مجلس قرائت شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علی اصغر یوسف‌نژاد در نشست علنی امروز  مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را بدین شرح قرائت کرد:

- تذکر سیدقاسم جاسمی  نماینده کرمانشاه به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص اینکه به کارگیری نیرو غیرکارشناس در امور صمت به عنوان مدیر کل در استان کرمانشاه.

- تذکر محمد عزیزی نماینده ابهر و خرمدره به وزیر علوم در خصوص اینکه دلیل عدم استقرار دانشکده فنی در شهرستان ابهر چیست. همچنین تذکر به وزیر راه و شهرسازی در خصوص اینکه چرا در اجرای پروژه جاده ترانزیتی سلطانیه تأخیر وجود دارد، همچنین تذکر به وزیر نیرو در خصوص تأخیر در اتمام پروژه آب رسانی به شهرستان ابهر و خرمدره.

- تذکر علی محمد شاعری نماینده بهشهر، نکا و گلوگاه به رئیس‌جمهور در خصوص اینکه چرا برای کنترل قیمت‌ها اقدامی نمی‌شود.

- تذکرهمایون هاشمی نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب به وزیر راه و شهرسازی در خصوص اینکه دستور رسیدگی عاجل برای پروژه‌های راه و شهرسازی میاندواب، شاهین‌دژ و تکاب صادر شود.

- تذکر فاطمه سعیدی نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر به رئیس جمهور در خصوص لزوم ارائه سند راهبردی توسعه گردشگری برابر بند (الف) ماده (۱۰۰) برنامه توسعه ششم.

- تذکر محسن علیجانی زمانی نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص لزوم تسریع در راه‌اندازی مرکز جامع توانمندسازی و صیانت اجتماعی برای معتادان بهبود یافته بر اساس برنامه توسعه ششم.

- تذکر علی بختیار نماینده گلپایگان و خوانسار به رئیس جمهور در خصوص اینکه گرانی و تورم شدید مردم را به ستوه آورده است. همچنین تذکر به اقتصاد و امور دارایی در خصوص بی‌عدالتی در توزیع اعتبارات حاصل از مالیات ارزش افزوده بین شهرداری و دهیاری‌های کشور.

- تذکر سلام امینی نماینده ایلام، ایوان و چرداول به وزیر آموزش و پرورش در رابطه با اظهار تأسف به دلیل جان باختن تعدادی از دانش آموزان در استان سیستان و بلوچستان.

- تذکر محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان و راور به وزیر آموزش و پرورش در خصوص اینکه عدم نظارت بر مدارس غیرانتفاعی آسیب بزرگی را در پی داشته است.

- تذکر عبدالله سامری نماینده خرمشهر به وزیر کشور در خصوص اینکه علت تخریب آسفالت خیابان‌ها توسط فاوا و بازداشت نیروی اجرایی شهرداری و استفاده از قوه قهریه چیست.

- تذکر نادر قاضی پور نماینده ارومیه و علیرضا محجوب نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تسریع در برکناری افراد بازنشسته این وزارتخانه، همچنین تذکر به رئیس جمهور در خصوص تسریع در صدور احکام مناطق عملیاتی فرهنگیان.

- تذکر امیر خجسته نماینده همدان، فامنین به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص توجه جدی به احیای کشت و صنعت مغان و حفاظت منابع طبیعی این منطقه.

- تذکر احمد امیرآبادی فراهانی نماینده قم به رئیس جمهور در خصوص اینکه گرانی و تورم فشار زیادی بر اقشار مختلف داشته است.

- تذکر علی ساری نماینده اهواز و باوی به وزیر اقتصاد و امور دارایی در خصوص علت واگذاری سیلوی اهواز توسط سازمان خصوصی سازی به صورت غیرکارشناسی چیست.

- تذکر محمد ابراهیم رضایی نماینده خمین به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص اینکه علت واردات بی‌رویه حبوبات از کشور چین موجب خسارت به کشاورزان شده است.

- تذکر سیدمحمدجواد ابطحی نماینده خمینی شهر به وزیر آموزش و پرورش در خصوص ضرورت تشکیل کمیته آیین‌نامه اجرایی قانون استخدامی حق‌التدریسی‌ها و همچنین تذکر به وزیر دفاع در خصوص ضرورت استرداد لایحه موسوم به قانون ساماندهی حقوق وظیفه از کارافتادگی کارکنان سرباز و بسیجی جانبازان که در حال رسیدگی در هیئت دولت است و انصراف از پیگیری آن.

- تذکر بیت الله عبداللهی نماینده اهر، هریس به وزیر دادگستری در خصوص ضرورت برخورد جدی با متخلفان قطع درختان در جنگل‌های ارسباران.

- تذکر هاجر چنارانی نماینده نیشابور، فیروزه به وزیر آموزش و پرورش در خصوص اینکه اردوگاه‌های بزرگ کشور پتانسیل بزرگ گردشگری هستند چرا طرح هادی ارائه نمی‌شود، همچنین تذکر به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص اینکه پول پیش فروش خودروها دریافت می‌شود اما حق قطعه سازان پرداخت نمی‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز