خبرگزاری کار ایران

سلامی در جمع خبرنگاران:

از ۱۳ آبان به ثبات و آرامش بیشتری در اقتصاد کشور رسیدیم/ با دفن سیاست‌های آمریکا در منطقه مواجه هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۷۲۸

جانشین فرمانده کل سپاه گفت:: امروز در مقابل ما دشمنانی قرار دارند که هر روز با یک عقب‌نشینی جدید مواجه هستند که نمونه آن را می‌توان در عقب‌نشینی آمریکا از سوریه ملاحظه کرد؛ در واقع امروز ما با شکست و دفن سیاست‌ها و استراتژی‌های آمریکا در منطقه مواجه هستیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در حاشیه سی و‌ هفتمین نشست شنبه‌های انقلاب، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هرچه حجم توطئه‌های دشمن علیه ملت ایران بیشتر شود، تاثیرات آن کمتر می‌شود و ما این را در میدان تحریم‌های اقتصادی هم مشاهده می‌کنیم؛ زیرا قرار بود که سیزدهم آبان امسال تحریم‌های جدید آمریکا علیه ملت ایران اعمال شود و به همین خاطر برخی‌ها تصور می‌کردند که آشوبی در عرصه اقتصاد ایران تولید می‌شود؛ در حالی که از آن روز به بعد ما به ثبات و آرامش بیشتری در اقتصاد کشور رسیدیم.

 

سردار سلامی با بیان به اینکه ظرفیت‌های عظیمی در کشور و ملت ایران وجود دارد، گفت: مهم‌ترین سرمایه ملت ایران در برابر فشار‌های اقتصادی، سیاسی، روانی و تهدیدات نظامی، قوت ایمان و آگاهی ملت ایران است؛ چون مردم ایران به این درک و حقیقت رسیده‌اند که برای سعادتمند شدن در جهان امروز، هم باید قدرتمند شوند و هم باید در برابر دشمنان و نیز سختی‌ها ایستادگی کنند.

وی تصریح کرد: امروز در مقابل ما دشمنانی قرار دارند که هر روز با یک عقب‌نشینی جدید مواجه هستند که نمونه آن را می‌توان در عقب‌نشینی آمریکا از سوریه ملاحظه کرد؛ در واقع امروز ما با شکست و دفن سیاست‌ها و استراتژی‌های آمریکا در منطقه مواجه هستیم.

جانشین فرمانده کل سپاه وقتی که آن‌ها می‌گویند ما هفت تریلیون دلار در منطقه هزینه کردیم و امروز منطقه را بدون هیچ دستاوردی ترک می‌کنیم به این معناست که ذخایر عقل استراتژیک آن‌ها خاتمه یافته است؛ زیرا آمریکایی‌ها این همه هزینه کردند، اما عاقبت از سوریه خارج شدند و یا عهدنامه برجام را امضا می‌کنند و بعد از آن خارج می‌شوند و با قدرت‌هایی که تعامل اقتصادی سنگین دارند، وارد جنگ اقتصادی می‌شوند.

سردار سلامی با اشاره به اینکه همه این‌ها نشان‌دهنده شکست آن‌ها در عرصه سیاست است، عنوان کرد: ملت ایران در چنین فضایی راه خود را پیدا کرده و می‌داند که قدرت‌های به ظاهر بزرگ، توان تاثیر محدودی دارند؛ ولی اگر ملت‌ها ایستادگی کنند، آن‌ها مجبور می‌شوند که به واقعیت ملت‌ها تن دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز