خبرگزاری کار ایران

تسلیت حزب اعتمادملی در پی حادثه مرگبار اتوبوس دانشجویان در دانشگاه آزاد

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۸۲۷

حزب اعتمادملی با صدور پیامی ضمن تسلیت درگذشت شماری از دانشجویان در حادثه تصادف اتوبوس دانشجویان واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی، بر ضرورت ایجاد شورای صنفی برای پیگیری مشکلات دانشجویان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، در پی درگذشت شماری از دانشجویان در حادثه تصادف اتوبوس دانشجویان واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی، حزب اعتماد ملی در پیامی این حادثه را تسلیت گفت.

در متن کامل این پیام آمده است:

سانحه دلخراش اتوبوس حامل دانشجویان واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی موجب تاسف و تاثر فراوان شد. حادثه‌ای که منجر به فوت و مجروحیت شماری از دانشجویان این دانشگاه شد و به راحتی نمی‌توان از کنار آن عبور کرد. لازم است تدابیری ویژه در راستای شناسایی مقصران و همچنین رفع نواقص برای جلوگیری از تکرار حوادث بعدی اتخاذ شود.

همچنین باتوجه به نواقص موجود در مسیر یعنی نبود گاردریل و سرعت‌گیر در جاده پر پیچ و خم واحد علوم و تحقیقات، لازم است هرچه سریعتر نسبت به نصب امکانات و تجهیز مسیر اقدام شود.

مساله دیگر نبود شورای صنفی در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی است. متاسفانه نبود این شورا عملا دانشجویان را از پیگیری مطالبات صنفی و دانشگاهی خود ناتوان کرده و چه بسا اگر چنین شورایی اجازه فعالیت در این واحد دانشگاهی را از سال‌های گذشته تاکنون یافته بود، حادثه دلخراش امروز که براساس شواهد، نقص جاده و فرسودگی اتوبوس متعلق به پیمانکار طرف قرارداد با واحد علوم و تحقیقات در وقوع آن موثر بوده، رخ نمی داد. لذا لازم است که شورای عالی انقلاب فرهنگی و نیز وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری مقدمات تشکیل شوراهای صنفی در دانشگاه‌های کشور را فراهم کند.

حزب اعتمادملی با تسلیت این فاجعه جانسوز به خانواده جانباختگان اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و آرزوی سلامتی عاجل برای مجروحان این حادثه، از دولت و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی می‌خواهد تا زمان حصول نتیجه و برخورد قاطع با مسببان این حادثه، از پیگیری مساله منصرف نشده و گزارش آن را نیز به اطلاع عموم مردم برساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز