خبرگزاری کار ایران

در جلسه هیات دولت به ریاست روحانی؛

ارقام کلی منابع و مصارف لایحه بودجه سال ۹۸ بازنگری شد/ تعیین طرح‌های جامع منطقه آزاد اروند

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۲۵۳

اعضای هیات وزیران در جلسه روز چهارشنبه به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری، ارقام کلی منابع و مصارف لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور را با هدف صرفه جویی بیشتر و الحاق چند تبصره به آن، بازنگری کردند.

به گزارش ایلنا، موضوع صندوق های بازنشستگی، خرید خدمت آموزشی توسط آموزش و پرورش از بخش غیردولتی، منوط کردن برخورداری از معافیت مالیاتی و جایزه و مشوق صادراتی صادرکنند گان به حصول اطمینان از برگشت ارز حاصل از صادرات کالا و خدمات به چرخه اقتصادی کشور، از جمله تبصره های الحاقی به لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور بود.

بررسی تدابیر لازم برای تسریع در فرآیند توسعه سواحل مکران

هیات وزیران با توجه به اهمیت توسعه سواحل مکران، به بررسی گزارش کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک درباره مجموعه تدابیر لازم برای تسریع در فرآیند توسعه این سواحل و تأمین شرایط مناسب جهت جذب سرمایه داخلی و خارجی پرداخت و تصمیماتی را در این خصوص اتخاذ کرد.

تصمیم گیری دولت درخصوص تعدادی از مصوبات شورای عالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی

دولت در ادامه، صورت های مالی و گزارش عملکرد هیات مدیره سازمان های مناطق آزاد اروند، ارس، ماکو، انزلی، کیش، ارس و قشم را مورد بررسی و تصویب قرار داد.

همچنین با تصویب دولت، طرح های جامع منطقه آزاد تجاری - صنعتی اروند و منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان تعیین شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز