خبرگزاری کار ایران

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

توضیحات نعمتی درباره جلسه غیرعلنی مجلس/ بررسی فیلم حاشیه‌ساز نماینده سراوان/ پزشکیان و دژپسند مسئول رسیدگی به مساله شدند

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۵۲۰

یک عضو هیات رئیسه مجلس جزئیاتی را درباره جلسه غیرعلنی امروز مجلس ارائه داد

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، بهروز نعمتی امروز در جمع خبرنگاران درباره جلسه غیرعلنی امروز مجلس گفت: با توجه به کلیپی که در رابطه با آقای درازهی در فضای مجازی پخش شده بود نمایندگان بحث‌هایی داشتند که عمدتا اعتراض‌گونه هم بود.

وی ادامه داد: در این جلسه غیرعلنی مطرح شد که این کلیپ تقطیع شده است و مربوط به توهین‌هایی است که صورت گرفته است.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس تاکید کرد: آقای درازهی در این نشست غیرعلنی گفت که ۴۵ دقیقه من را جلوی در گمرک نگه داشته بودند. اکنون این اتفاق رخ داده و باید فارغ از تقاضاهایی که وجود دارد به صورت منطقی به این مسئله رسیدگی شود.

وی بیان کرد: آقای پزشکیان نایب رئیس اول مجلس و فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد مسئول رسیدگی به این موضوع شدند و امیدواریم به صورت منطقی و عالمانه این مسئله حل شود.

نعمتی ادامه داد: در این نشست همچنین آقای دژپسند صحبت‌هایی را انجام داد و از جانب خود به عنوان وزیر اقتصاد عذرخواهی کرد و قرار شد آقای پزشکیان و دژپسند تا فردا نتیجه را اعلام کنند.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس یادآور شد: درازهی همچنین در این نشست غلیرعلنی تاکید کرده که توهین و فحش‌های بدی به او داده شده و همین مسئله باعث عصبانیت او شده که در نهایت منجر به این اتفاق شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز