خبرگزاری کار ایران

میرزایی‌نیکو در گفت‌وگو با ایلنا:

حرف‌های بازمانده پهلوی خریداری ندارد/ برای مشکلات ساختاری و برخی موازی‌کاری‌ها باید به دنبال راه‌حل بود

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۴۷۰

یک نماینده مجلس شورای اسلامی درخصوص اظهارنظر یکی ازبازماندگان رژیم سابق گفت: این آدم معلوم‌الحال است،‌ حرف‌هایش خریداری ندارد و از سوی دیگر هم باید گفت حوزه نفوذی ندارد.

قاسم میرزایی نیکو در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا،‌ درباره جبهه‌گیری برخی از جریان‌ها و افراد بعد از سخنان رئیس‌جمهور درباره «FATF» گفت: افراد باید بر اساس تخصصی که دارند سخن بر زبان بیاورند، نباید در مورد چیزی که تخصص و سر رشته نداریم، حرفی بزنیم که نشود اثرات آن را جبران کرد.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور بیان کرد:‌ وقتی می‌گوییم کاپیتولاسیون باید بدانیم چه معنی دارد، برخی اصلا نمی‌دانند این حرف یعنی چه، اینکه گفته می‌شود با « CFT » کاپیتولاسیون اتفاق می‌افتد باید با اسناد و مدارک این حرف‌ها ثابت شود، نمی‌شود همین طور چیزی گفت.

وی درباره این‌که یکی از بازماندگان رژیم سابق عنوان کرده است امول ایران در کشورهای منطقه و اموال مسئولان در کشورهای غربی باید مصادره شود، گفت: این آدم معلوم الحال است،‌ حرف‌هایش خریداری ندارد و از سوی دیگر هم باید گفت حوزه نفوذی ندارد. هیچ آدم عاقلی نمی‌گوید اموال دولت که مال مردم است مصادره کنید.

نماینده مردم دماوند در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شرایط داخل کشور چه تاثیری بر این اظهارنظرها و یاوه گویی‌ها دارد، بیان کرد: مشکلات داخلی ربطی به این چیزها ندارد، به هر حال ما یک گرفتاری‌هایی داریم که بخش بین‌الملل را هم تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

وی افزود:‌ در داخل گرفتارهای ساختاری داریم که باید برای آن دنبال راه‌حل بود؛ برخی از بخش‌ها هم با یکدیگر موازی‌کاری انجام می‌دهند.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور خاطرنشان کرد: به طور مثال مبارزه با فساد و یا برخورد با عدم شفافیت باید برنامه‌ریزی داشته باشد. اما در بخش بین الملل مشکلات داخلی می‌تواند تاثیرگذار باشد که باید برطرف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز