خبرگزاری کار ایران

شورای مرکزی جامعه اسلامی کارگران آذربایجان‌شرقی با رییس مجمع نمایندگان استان دیدار کردند

کد خبر : ۱۵۱۰۹۷

در این جلسه پس از سخنرانی محمد اسماعیل سعیدی رییس مجمع نمایندگان استان و جعفری دبیر جامعه اسلامی کارگران استان هر یک از اعضای شورای مرکزی به ایراد سخنرانی و طرح مشکلات خویش پرداختند.

ایلنا: جلسه شورای مرکزی جامعه اسلامی کارگران آذربایجان شرقی با حضور محمد اسماعیل سعیدی رییس مجمع نمایندگان استان و نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، دبیر جامعه اسلامی کارگران و اعضای شورای مرکزی تشکیل شد.
به گزارش ایلنا دبیر جامعه اسلامی کارگران آذربایجان شرقی در این جلسه به ارائه گزارش عمکرد یکساله در زمینه آموزشی. فرهنگی اجتماعی ورزشی وا یجاد بستر رفاه برای اعضاء جامعه اشاره کرد و گفت: افتتاح بزرگ‌ترین مرکز آموزش وقالی بافی جامعه اسلامی کارگران در شمالغرب کشور در ۱۱ اردیبهشت و امضای تفاهم نامه آموزش با موسسه آموزش مهرگان و دانشگاه آزاد اسلامی جهت ادامه تحصیل فرزندان کارگر بدون کنکور از جمله مهم‌ترین فعالیت این مرکز بوده است.
جعفری تصریح کرد: قرار دادن دفترچه وکالت جامعه اسلامی کارگران در اختیار خانواده کارگر می‌تواند باری از دوش مشکلات آن‌ها را رفع نماید.
وی گفت: از جمله اقدامات جامعه اسلامی کارگران دایر نمودن مرکز روان‌شناسی جامعه اسلامی کارگران، صدور رفاه کارت به خانواده بزرگ کارگر وبهرمند ی از هزار مراکزطر ف قرارداد، راه اندازی ا شتغال خانگی و کار در منزل برای بانوان جویای کار، از اهم فعالیتهای جامعه اسلامی کارگران استان بوده است.
در ادامه هر یک از اعضای شورای مرکزی به ایراد سخنرانی و طرح مشکلات خویش با این نماینده مجلس شورای اسلامی پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز