خبرگزاری کار ایران

امیرحسنخانی به ایلنا خبر داد؛

بررسی شکایت علیه مدارس تیزهوشان و نابسامانی بازار خودرو در کمیسیون اصل ۹۰

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۹۶۲

یک عضو کمیسیون اصل نود گفت: عده‌ای شاکی هستند که پول داده‌اند و خودروشان را تحویل نمی‌دهند آن‌ها می‌گویند که خودروسازان گفته‌اند خودرو ندارند ولی اگر خودرو ندارند چگونه خرید‌های آنی را تحویل می‌دهند.

محمدرضا امیرحسنخانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا درباره جلسات امروز در کمیسون اصل نودم قانون اساسی گفت:‌ اولین جلسه امروز کمیسیون به بررسی شکایت خانواده‌هایی از مدارس تیزهوشان اختصاص داشت. در این جلسه والدین تعدادی از دانش‌آموزان، مسئولانی از وزارت آموزش و پرورش و تعدادی از کارشناسان آموزشی حضور داشتند.

وی تاکید کرد: شکایات بیشتر مربوط به حوزه نحوه برگزاری آزمون و سوالات پیش پا افتاده این آزمون بود. قرار بر این شد که گزارشی جامع به کمیسیون ارائه شود تا ما هم بتوانیم در این باره تصمیم بگیریم.

این عضو کمیسیون اصل نود اظهار داشت: دومین جلسه کمیسیون که عصر امروز برگزار شد به بررسی وضعیت نابسامان بازار خودرو اختصاص داشت.

وی با بیان اینکه شکایاتی علیه خودروسازان مطرح است، گفت: عده‌ای شاکی هستند که پول داده‌اند و خودروشان را تحویل نمی‌دهند آن‌ها می‌گویند که خودروسازان گفته‌اند خودرو ندارند ولی اگر خودرو ندارند چگونه خرید‌های آنی را تحویل می‌دهند.

امیرحسنخانی گفت:‌ اگر به جمع‌بندی نرسیم ممکن است در جلسات بعدی کمیسیون هم بررسی شود. احتمال دارد نمایندگان هم برای سر وسامان دادن به این بازار خودرو طرح‌هایی را ارائه دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز