خبرگزاری کار ایران

صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه:

برجام را دوباره با FATF تجربه نکنیم/ برخی اگر کل نظام را بخورند باز هم برایشان کافی نیست/ با رواج فرهنگ غربی، برهنگی باب می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۰۳۰

صدیقی گفت: افرادی هستند که اگر کل نظام را بخورند بازهم برایشان کافی نیست، خود و فرزندانشان می‌خواهند خزانه را تصاحب کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا ، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به داشتن تقوا در میان مومنان گفت: تقوا باعث برکات آسمانی می‌شود.

وی تاکید کرد : وعده خدا حق است و اگر جایی دچار بی برکتی شدیم بدانید به وظایف خود عمل نکرده‌ایم. در مسائل فکری باید آنچه را که خدا از ما خواسته است، عمل کنیم.

خطیب موقت این هفته نماز جمعه تهران بیان کرد: باورها خراب است که اخلاق‌ها خراب شده است، عقیده‌ها را باید درست کرد.

وی گفت: امروز دشمن از شبکه‌های اجتماعی بی‌شناسنامه، ماهواره‌ها نفودی‌های داخلی در دانشگاه و مدارس ایمان را ضعیف را می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: آدم اگر به نظام و مسئولان اعتماد نداشته باشد، زندگی‌اش دچار خلأ می‌شود. هم در اعتماد و هم در اخلاق تقوا لازم است.

صدیقی گفت: افرادی هستند که اگر کل نظام را بخورند بازهم برایشان کافی نیست، خود و فرزندانشان می‌خواهند خزانه را تصاحب کنند.

وی با بیان اینکه سرچشمه خوبی‌ها تقوا است: حقوق‌های نجومی حاصل چیست؟ مسئولان باید تقوا داشته باشند.

امام جمعه موقت این هفته تهران بیان کرد: حضرت علی در زمان خلافتش گرسنگی می‌کشید تا مبادا حال گرسنه‌ای را نداند.

وی ادامه داد: بعضی شبکه‌های سیاسی لشگرکشی می‌کنند پایه آنان عدل نیست. فلسفه ملت کمک به مظلومین است، اما اگر مسئولینی با ندانم کاری باعث ضربه به ملت‌ها شوند درست نیست. مسئولین باید تقوا داشته باشند.

صدیقی بیان کرد: کسی که تقوا داشت و خود و جامعه را اصلاح کرد قطعا آرامش را باز خواهد گرداند.

وی افزود: در جامعه اسلامی نباید بی تقوایی رواج داشته باشد.

صدیقی تاکید کرد: بودجه‌ریزان مملکت برای جوانان بودجه در نظر بگیرند، جوانی که ازدواج نکند برهنگی است، عدم ازدواج به بالا رفتن فحشا، هنجار و اعصاب خورد‌کنی‌ها را کمک می‌کند فرهنگ غرب رواج و برهنگی باب می‌شود.

خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران در ادامه سخنان خود اظهار داشت:  کسی که تقوا ندارد، حریم و حرمت ندارد، چشم بی‌تقوا را شیطان کور کرده است. از زبان بی‌تقوا کسی در امان نیست.

وی تاکید کرد: کسی که در درخ تقوا قرار گیرد شکست نمی‌خورد.

صدیقی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با خانواده شهدا گفت: عده‌ای از اول انقلاب منتظر سقوط نظام هستند، عده‌ای مرتب می‌گویند این نظام نفس‌های آخرش را می‌کشد که از اول انقلاب می‌گفتند.

وی ادامه داد: حالا با اوضاع اقتصادی و انتظار داشتن از بیگانه عده‌ای می‌گویند حیف شدند و رفتند شهید شدند. امروز ما مدافعان حرم را داریم که اگر آن روز بودند کنار شهدای ما می‌جنگیدند.

خطیب این هفته جمعه تهران گفت: این ولایت متصل به قدرت خداست و چون در آن من وجود ندارد که خودخواه و محور باشد بنابراین با امداد غیبی هدایت می‌شود.

وی تاکید کرد: مسئله شهادت تجلی قدرت خداست، شهید با مرگ خود باعث قدرت و امنیت  جامعه می‌شود.

صدیقی گفت: خون شهدا ثبات را به جامعه آورد چهل سال است که انگلیس جامعه را می‌خواهد به تفرقه بکشاند. دشمنان می‌خواستند با تحریم‌ها جامعه را به آشوب بکشانند و در جامعه مردم را رو به روی هم قرار دهند.

وی ادامه داد: دیدید که مدافعان حرم آمدند و نقشه‌های شیطان بزرگ را نقش بر آب کرد.

وی گفت: دو جریان از اول انقلاب تا امروز در رو به روی هم هستند یک جریانی که با رهبری انقلاب قصد دارند قله‌های موفقیت را فتح کنند و یک گروه دیگر که چشماشان به بیرون است و هرگز باورشان نمی‌شود گشوری این چنین پیشرفت کنیم و هنوز به دنبال رابطه با استعمار هستند.

صدیقی خاطرنشان کرد: برجام یک تجربه بود عده‌ای گفتند که آب ما بدون برجام تامین نمی‌شود، آن روز گفتند برجام باعث از بین رفتن برجام‌ها می‌شود همه چیز ارزان می‌شود آن روز قیمت‌ها چه بود امروز چه بود.

وی با اشاره به اوضاع داخلی فرانسه گفت: امروز شما وضعیت فرانسه را می‌بینید، اما در کشور ما این ولایت مردم را نگه داشته است.

وی تاکید کرد: برجام را دوباره با FATF تجربه نکنیم مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی‌شود. برای دور زدن تحریم‌ها اطلاعات خود را به دشمن ندهید. اگر می‌خواهید با پولشویی مبارزه کنید قانون داخلی داشته باشید. این کار خلاف قانون اساسی و شرع است. FATF خود تحریمی است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به سخنان مقامات آمریکایی گفت: این چه شعاری است که می‌گویند مردم زندگی ارزان می‌خواهند باید fatf باید باشد قبلا هم چنین شعارهایی را دادید.

وی گفت: مسئولان به جوانان اعتماد کنید و ملت به شما کمک می‌کند. دبیر مجمع تشخیص مصلحت خودشان فرمانده هستند و می‌دانیم که  به مردم فکر می‌کنند تا آنها را از نگرانی در بیاورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز