خبرگزاری کار ایران

نتانیاهو مطرح کرد؛

هیات نظامی رژیم صهیونیستی راهی روسیه شد/ مذاکره با پوتین علیه ایران و حزب‌الله

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۳۰۸

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از سفر هیأتی ازاین رژیم به مسکو برای مذاکره با مقامات روسیه علیه ایران و حزب‌الله خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه مدعی شد که که اسرائیل حق دارد با حضور نیروهای ایران و حزب الله در سوریه مخالفت کند.

جلسه نمایندگان ستاد مشترک ارتش روسیه و اسرائیل روز چهارشنبه در پایتخت روسیه در چهارچوب موافقتنامه نتانیاهو با ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه برگزار خواهد شد.

نتاینیاهو در این خصوص گفت: امروز، با توجه به توافق من با پوتین، هیاتی به  نمایندگی از  نیروهای دفاعی اسرائیل به مسکو رفته است. فعالیت ها و اقدامات ما در لبنان با رییس‌جمهوری روسیه به مذاکره گذاشته می‌شود.

وی مدعی شد: واضح خواهد شد که اسرائیل از حق و مسئولیت خود در برابر مقابله با اقدامات نظامی ایران در سوریه دفاع می‌کند و هم چنین با توجه به حق قانونی خود، با حزب الله و نفوذ آن در سوریه و گسترش نیروهای تحت حمایت ایران مقابله می‌کند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه در جهت مقابله با تلاش‌های حزب الله مانند حفر تونل اقدامات لازم را انجام می‌دهیم، افزود: در این راستا هر کاری انجام می‌دهیم و می‌دانم که این پیام به همتایان ما در  روسیه هم منتقل می‌شود.

نتانیاهو گفت: البته در این دیدار موضوعات دیگری از جمله بررسی ساز و کار همکاری نظامی دوجانبه در سوریه پس از سرنگونی هواپیمای روسیه، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز