خبرگزاری کار ایران

یک مقام رژیم صهیونیستی مدعی شد؛

با عوامل خاطی دور زدن تحریم‌های ضد ایرانی برخورد می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۱۵۸

رییس اداره اطلاعات نظامی ارتش اسراییل در تازه‌ترین اظهار نظر خود در روز سه‌شنبه مدعی شد ایران با توجه به مشکلات داخلی خود اقدام به کاهش حضور خود در سوریه خواهد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از جروزالم پست، «تامیر هیمن» رییس اداره اطلاعات نظامی ارتش اسراییل در تازه‌ترین گزافه‌گویی خود در روز سه‌شنبه مدعی شد که مشکلات اقتصادی ایران باعث کاهش حضور نیروهایش در سوریه خواهد شد.

وی در ادامه رویاپردازی‌های خود مدعی شد که اسراییل مانع دستیابی سوریه و ایران به ارتفاعات جولان می‌شود.

رییس اداره اطلاعات نظامی ارتش اسراییل اذعان داشت: سازمان اطلاعاتی آی دی اف مانع تلاش برای دور زدن تحریم‌ها می‌شود و با عوامل خاطی در سطح بین‌المللی برخورد می‌کند.

هیمن همچنین به عملیات سپرشمالی که به منظور مقابله با حفر تونل توسط لبنان اجرا می‌شود، اشاره کرد.

وی در ادامه اظهارات خود مدعی شد که لبنان سال‌هاست که دانش حفر تونل و اقدام علیه اسراییل را داشته است و امکان تکنولوژیکی و فنی این موضوع را دارد.

رییس اداره اطلاعات نظامی ارتش اسراییل در مورد احتمال جنگ گفت در حال حاضر احتمال جنگ کم است. با این حال تکنولوژی های جدید ممکن است باعث بروز تحولاتی در منطقه شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز