خبرگزاری کار ایران

به دنبال برخورد نامناسب با برخی از ایرانیان؛

اعتراض ایران به سفیر گرجستان در تهران اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۱۲۰

به دنبال برخورد نامناسب ماموران مرزی با برخی از ایرانیان در گرجستان، مدیرکل اوراسیای وزارت امور خارجه مراتب اعتراض ایران را به سفیر گرجستان در تهران اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، یوسب چاخواشویلی، سفیر گرجستان در تهران روز گذشته با غلامرضا باقری مقدم، دستیار وزیر و مدیرکل اوراسیای وزارت امور خارجه دیدار و توضیحاتی درخصوص آخرین وضعیت برخورد ماموران مرزی گرجستان با برخی متقاضیان سفر به آن کشور ارائه کرد.

در این دیدار، مراتب گلایه‌‌‌مندی ایران و اعتراض هموطنان از رفتارهای ناشایست برخی از ماموران مرزی گرجستان با اتباع ایرانی به سفیر اعلام شد.

باقری‌‌مقدم با اشاره به پیشینه و سوابق دوستانه روابط دو کشور، اینگونه برخوردهای نامتعارف بعضی از ماموران مرزی گرجستان و افزایش میزان بازگرداندن اتباع ایرانی را مغایر با روابط دوستانه فیمابین اعلام کرده و تداوم این روند را آسیب زننده به روابط و ارتباطات خوب مردم دو کشور دانست.

وی ضمن درخواست اصلاح روند کنونی، رسیدگی و برخورد قضایی با مامورین مرزی خاطی گرجستان را الزامی دانست. 

سفیر گرجستان در تهران نیز ضمن اظهار تاسف از برخی برخوردهای صورت گرفته، گزارشی از وقایع پیش آمده ارائه و قول داد شخصا به تفلیس سفر و موارد را پیگیری و نتیجه را اعلام کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز