خبرگزاری کار ایران

مدیر مالی هوآوی امروز در دادگاه حاضر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۰۲۵

قاضی پرونده اتهامات مدیر مالی هووای، بررسی پرونده منگ وانژو و اعلام رای نهایی را به امروز موکول کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، قاضی پرونده اتهامات مدیر مالی هوآوی،روز دوشنبه بررسی پرونده منگ وانژو را به سه‌شنبه موکول کرد تا زمان بیشتری برای شنیدن اظهارات هر دو طرف داشته باشد. بر این اساس مدیر ارشد مالی هووای امروز -سه‌شنبه- به دادگاه باز می‌گردد تا از رای نهایی دادگاه مبنی بر آزادی‌اش به قید وثیقه آگاه شود.

وکیل پرونده منگ وانژو، همسر منگ را به عنوان ضامن وی معرف کرده است تا موکلش روزهای بیشتری را در زندان نگذراند اما قاضی هنوز ضمانت همسر منگ را نپذیرفته است؛ چراکه او ساکن ایالت بریتیش کلمبیا نیست و نمی‌تواند تصمینی در صورت فرار منگ وانژو به حساب آید.

وکیل منک تلاش می‌کند تا موکلش را با قید وثیقه آزاد و به یکی از دو خانه لوکسش در شهر منتقل کند. او متعهد شده که تجهیزات مراقبتی با تکنولوژی بالا و امنیتی ۲۴ ساعته را برای اطمینان از اینکه موکلش فرار نمی‌کند ارائه خواهد کرد.

وی همچنین پیشنهاد وثیقه ۱۵ میلیون دلاری را ارائه کرد و متعهد شد که منگ تمام گذرنامه‌ها و اسناد مسافرتی خود را به پلیس کانادا تحویل دهد تا احتمال هرگونه فرار از این طریق از بین برود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز