خبرگزاری کار ایران

تقدیر از فعالیت‌های ۲ فعال حقوق بشر در کانون وکلای دادگستری

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۵۲۸

همزمان با هفتادمین سالگرد تصویب اعلامیه جهانی حقوق بشر، کانون وکلای دادگستری مرکز از خدمات نظری و عملی دو فعال حقوق بشر تجلیل کرد.

به گزارش ایلنا،

محمد علی موحد استاد ۹۵ ساله حقوق بشر و مولف ده‌ها اثر حقوقی از جمله کتاب در هوای حق و عدالت و از مروجین پیشکسوت حقوق بشر و حسن ضیایی‌فر دبیر کمیسیون حقوق بشر اسلامی و از فعالان پرکار و موثر در حوزه حقوق بشر هستند.

در متن تقدیر نامه عیسی امینی رییس هیات مدیره کانون وکلای دادگستری به این دو استاد و فعال حقوق بشر آمده است:

حقوق و آزادی‌هایی  که مردم جهان سال‌ها برای به دست آوردن و به رسمیت شناساندن آن‌ تلاش کرده‌اند شایسته دیدبانی و پاسداری است. هر گام، به حساب می‌آید و هر جوشش و کوششی ستودنی است. عشق به کرامت انسانی و تکریم زادی و تقید به عدالت و  مشق برابری و انصاف یک ارزش قابل ستایش است. کمیسیون حقوق بشر کانون وکلای دادگستری مرکز این جد و جهد را مغتنم و مبارک و شایسته تقدیر می‌شناسد. در هفتادمین سالگرد تصویب اعلامیه جهانی حقوق بشر،‌از خاستگاه کانون وکلای دادگستری بعنوان دیرینه‌ترین نهاد مدنی ایران و پایگاه مستحکم و موثر حمایت و صیانت از حقوق بشر مراتب سپاس خود را از تلاش‌های جنابعالی  که با  درک مراتب نسبیت فرهنگی، در راه صلح و خشونت پرهیزی،ترویج و دفاع از حقوق بشر ،تحقق آرمان‌های توسعه پایدار با تضمین رهایی از ترس و آزادی از نیاز  کوشیده‌اید ابراز داشته و توفیق روز افزونتان را در این راه پر امید و عشق مسالت داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز