خبرگزاری کار ایران

آشنا در دانشگاه تهران:

از نظر من تا برداشته شدن حصر تنها یک پوسته باقی مانده است

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۳۲۸

مشاور رئیس‌جمهور گفت: از نظر من تا برداشته شدن حصر تنها یک پوسته باقی مانده است. آنچه باید از سوی رئیس شورای عالی امنیت ملی اتفاق بیفتد، اتفاق افتاده و آنچه باقی مانده تنها یک پوسته است که با پرداخت هزینه از سوی امثال شما و دیگران که امید است که آن هم برداشته شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حسام‌الدین آشنا عصر امروز در مراسم پرسش و پاسخ دانشجویی در دانشگاه تهران در پاسخ به سوالی در رابطه با قانون منع بکارگیری بازنشستگان گفت: قانون منع بکارگیری بازنشستگان، قانون خوبی است هرچند عده‌ای تلاش کردند تقاضاهایی داشته باشند ولی مجلس مقاومت کرد و با تلاش نمایندگان، قانون شفاف‌تر می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که اگر نسل ما بخواهد تجدیدنظری اساسی در انتخاب نسل پیشین داشته باشد، چه باید بکند؟ اظهار داشت: آخرین اصل قانون اساسی به بازنگری قانون اساسی اختصاص دارد. در قانون اولیه چنین اصلی وجود نداشت ولی در سال ۶۸ این اصل به قانون اضافه شده است.

مشاور رییس‌جمهور ادامه داد: اگر این مقدار مدنظر باشد، شدنی است ولی اگر فراتر از شرایط قانونی تغییراتی مدنظر باشد، به مواجهه‌های سخت‌تری نیاز دارند.

آشنا درباره دولت پنهان و نقش ان در رفع حصر تصریح کرد: همه ما دل‌مان می‌خواهد رئیس‌جمهور بتواند مشکلات را حل کند. از نظر من تا برداشته شدن حصر تنها یک پوسته باقی مانده است. آنچه باید از سوی رئیس شورای عالی امنیت ملی اتفاق بیفتد، اتفاق افتاده و آنچه باقی مانده تنها یک پوسته است که با پرداخت هزینه از سوی امثال شما و دیگران که امید است که آن هم برداشته شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر ایکه چه زمانی قصه شما تمام می‌شود؟ خاطرنشان کرد: تا وقتی که انتخابات برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز