خبرگزاری کار ایران

مصباحی‌مقدم به ایلنا خبر داد:

رسیدگی به لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی در کمیسیون اقتصادی مجمع/ بررسی‌ها ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۶۳۸

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از برگزاری جلسه کمیسیون اقتصادی مجمع با موضوع بررسی لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی خبر داد.

حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درخصوص جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کمیسیون اقتصادی مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز با موضوع بررسی لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی تشکیل جلسه داد. 

وی با بیان اینکه لایحه قانون مبارزه با پولشویی در سال ۸۶ به تصویب رسیده است، اظهار داشت: دولت اصلاحاتی را برای این لایحه در نظر گرفته است که پس از تصویب آن در مجلس، شورای نگهبان به برخی از مواد آن ایراداتی گرفته است که پس از اصرار مجلس شورای اسلامی به آن، برای بررسی به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال شده است. 

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه تمامی اعضای کمیسیون اقتصادی مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه امروز حضور داشتند، تصریح کرد: لعیا جنیدی معاون حقوقی رییس‌جمهور به عنوان نماینده دولت و کمال دهقانی فیروزآبادی نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور داشتند. 

مصباحی‌مقدم ادامه داد: هنوز بررسی این لایحه در کمیسیون اقتصادی مجمع تشخیص مصلحت نظام به پایان نرسیده و بررسی‌ها ادامه دارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز