خبرگزاری کار ایران

عصر امروز در کمیسیون بهداشت مطرح شد؛

تاکید شریعتمداری بر پرداخت مطالبات سازمان تامین اجتماعی توسط دولت

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۴۶۵

یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان گفت: شریعتمداری به بحث تعامل وزارت تعاون و وزارت بهداشت اصرار داشت و پرداخت و تعیین تکلیف بدهی ها و طلب های این دو وزارتخانه را مورد اشاره قرار داد.

بهروز بنیادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان گفت: آقای شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و آقای بندپی رئیس فعلی سازمان تامین اجتماعی در جلسه امروز کمیسیون بهداشت حاضر شدند و گزارشی را از کارهای انجام شده در این وزارتخانه و سازمان تامین اجتماعی را بیان کردند.

وی تاکید کرد: شریعتمداری به بحث تعامل وزارت تعاون و وزارت بهداشت اصرار داشت و پرداخت و تعیین تکلیف بدهی‌ها و طلب‌های این دو وزارتخانه را مورد اشاره قرار داد. بحث دیگر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره شفاف‌سازی در شستا بود که گفتند اسامی هیات مدیره‌ها منتشر شده است.

این عضو کمیسیون بهداشت خاطرنشان کرد: شریعتمداری پرداخت مطالبات سازمان تامین اجتماعی توسط دولت را مورد تاکید قرار داد و بحث توجه به بیمه کارگران فصلی و رانندگان و توجه ویژه به صندوق بازنشستگی کشوری را ضروری خواند که باید در بودجه سال آینده جهت رفع این مسائل پیش‌بینی‌هایی صورت بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز