خبرگزاری کار ایران

قمی به ایلنا خبر داد؛

تاکید کمیسیون آموزش بر اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان/ بررسی مشکلات آب استان سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۴۳۵

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد: تامین بودجه لازم برای سه وزارتخانه آموزش و پرورش، علوم و تحقیقات و فناوری و وزرات بهداشت در جلسه امروز کمیسیون مطرح شد که نمایندگانی از این سه وزراتخانه درباره بودجه این بخش‌ها توضیحاتی را ارائه دادند.

محمد قمی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: امروز در جلسه این کمیسیون مساله آب در استان سیستان و بلوچستان را مطرح کردیم و مورد بررسی قرار دادیم. جهت تامین آب این استان پژوهش‌هایی در حال انجام است که امیدوارکننده است. مقداری آب‌های زیرزمینی در عمق هزار و ۵۰۰ متری زمین در این استان کشف شده که بررسی‌ها برای امکان برداشت از این منبع آبی در حال انجام است. قرار بر آن شده در صورت اجرای این طرح، سازمان برنامه و بودجه هم اعتبارات لازم را تخصیص دهد.

وی افزود: بحث دیگری که در جلسه امروز کمیسیون مطرح شد، مربوط به تامین بودجه لازم برای سه وزارتخانه آموزش و پرورش، علوم و تحقیقات و فناوری و وزرات بهداشت بود که نمایندگانی از این سه وزراتخانه درباره بودجه این بخش‌ها توضیحاتی را ارائه دادند.

قمی تاکید کرد: نتیجه بحث این بود که همه اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات برای تامین بودجه لازم  این سه وزارتخانه مخصوصا وزارت آموزش و پرورش تلاش کنند. مشکلات وزارت آموزش و پرورش در این جلسه بررسی شد و طرح رتبه‌بندی معلمان نیز مورد ارزیابی قرار گرفت و تاکید شد که سازمان برنامه و بودجه اعتبارات لازم جهت رتبه‌بندی معلمان را تخصیص بدهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز