خبرگزاری کار ایران

در جریان تذکری مطرح شد؛

انتقاد نماینده اهر و هریس از وزیر کشور به دلیل غیبت در مراسم معارفه استاندار آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۲۵۱

نماینده اهر و هریس از حضور نداشتن وزیر کشور در مراسم معارفه استاندار آذربایجان شرقی انتقاد کرد و از رئیس سازمان برنامه و بودجه خواست سرانه لازم را به استان آذربایجان شرقی اختصاص دهد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، بیت‌الله عبداللهی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با انتقاد از تکمیل نشدن پروژه راه تبریز- اهر- هریس، گفت: علیرغم دستورات متعدد برای تکمیل این پروژه، ۱۳ سال است که یک جاده ۹۰ کیلومتری به طول انجامیده و امسال قرار بود ۳۱ کیلومتر آن تحویل داده شود ولی به بهانه عدم تامین قیر، ۲۰ کیلومتر آن تحویل نشد.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت در خردادماه امسال مصوبه ای مبنی بر امهال وام زلزله زدگان ارسباران داشت که اجرایی نشده است.

وی با انتقاد از نبود برق در آذربایجان شرقی تصریح کرد: در شهرک‌های صنعتی برق نیست؛ برق زیرساخت اشتغال است، در شرایطی که سرمایه گذاران نمی توانند از آن بهره مند شوند.

عبداللهی از حضور نداشتن وزیر کشور در مراسم معارفه استاندار آذربایجان شرقی انتقاد کرد و از رئیس سازمان برنامه و بودجه خواست سرانه لازم را به استان آذربایجان شرقی اختصاص دهد.

عضو کمیسیون امورداخلی کشور در مجلس همچنین از تعطیلی معادن طلا و مس هریس انتقاد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز