خبرگزاری کار ایران

دریادار سیاری با فرماندهان ارشد پاکستان دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۲۸۸

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه سفر به کشور پاکستان، به صورت جداگانه با فرمانده ستاد مشترک ارتش، فرمانده نیروی هوایی و رییس ارکان ارتش پاکستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، در دیدار امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با «ژنرال زبیر محمود حیات» فرمانده ستاد مشترک ارتش پاکستان دو  طرف بر تقویت همکاری‌های دوجانبه در بخش تولیدات دفاعی و نظامی تاکید و به گفت‌وگو و در زمینه موضوعات حرفه ای مورد علاقه، بویژه همکاری در بخش نظامی و دفاعی بین دو کشور پرداختند.

همچنین امیر دریادار سیاری در دیدار با «سپهبد مجاهد انور خان» فرمانده نیروی هوایی پاکستان، ضمن تاکید بر وحدت، همدلی و تعامل بیشتر بین دو کشور دوست و برادر به زمینه های موجود برای همکاری بین نیروهایی هوایی دو کشور بویژه در بحث آموزش، تبادل دانشجو و همچنین مباحث فنی بین نیروهای هوایی  دو کشور تاکید کرد.

معاون هماهنگ کننده آجا تصریح کرد: الحمدالله دوکشور برای تامین امنیت منطقه، همه سازوکارهای لازم را دارند و با توجه به دو نوع همسایگی زمینی و دریایی بین دو کشور، زمینه مناسبی برای گسترش همکاری‌ها وجود دارد.

در دیدار رئیس ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران با «ارتشبد زبیر حیات» رییس ارکان ارتش پاکستان،به علاقمندی ارتش های دو کشور به همکاری‌های مختلف در عرصه های زمینی هوایی و دریایی با توجه به ظرفیت های موجود تاکید و طرفین در خصوص  تبادل و همکاری در زمینه های آموزشی، اطلاعاتی ،عملیاتی و فنی مهندسی و مقابله با تهدیدات ناامن بویژه در مرزهای زمینی و دریایی تاکید کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز