خبرگزاری کار ایران

بختیار در تذکر شفاهی:

باید شفافیت را در همه حوزه‌ها در کشور دنبال کرد

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۹۴۶

یک نماینده مجلس گفت: باید شفافیت را در همه حوزه‌ها در کشور دنبال کرد تا بتوانیم با فساد مقابله کنیم چرا که راهی جز شفاف سازی برای مقابله با انواع فساد وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علی بختیار در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، ۷ آذر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با اشاره به اظهارات وزیر امور خارجه، گفت: باید شفافیت را در همه حوزه‌ها در کشور دنبال کرد تا بتوانیم با فساد مقابله کنیم چرا که راهی جز شفاف سازی برای مقابله با انواع فساد وجود ندارد.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی به برخی از مشکلات حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و افزود: وضعیت قیمت شیر سبب از بین رفتن دامداری‌های شهرستان‌های گلپایگان و خوانسار شده است لذا از ستاد تنظیم بازار در این رابطه انتظار اقدامات جدی‌تری داریم.

وی با تذکر به وزیر راه و شهرسازی، افزود: در رابطه با راه آهن اراک- خمین- گلپایگان- خوانسار اصفهان اقدامات جدی‌تری صورت گیرد و مسئله قطعه دوم که قول مناقصه آن و انتخاب پیمانکار را برایش داده بودید را هر چه سریعتر دنبال کنید.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: ساخت تونل خوانسار- بویین - میاندشت حدود دو سال است به دلیل نداشتن پول و اعتبار تعطیل شده این در حالی است که بخشی از تونل علیرغم اتمام کار حفاری آن ریزش داشته است.

بختیار همچنین در رابطه با وضعیت میراث فرهنگی حوزه انتخابیه خود بیان کرد: برای حفظ سنگ‌نگاره‌هااقدامی نشده است. همچنین گلپایگان شهر ملی هنر منبت‌کاری نامگذاری شده است اما با این وجود میراث فرهنگی برای رونق این هنر صنعت اقدام خاصی انجام نمی‌دهد.

وی اظهار کرد: بالا رفتن قیمت محصولات پتروشیمی سبب شده به پلی اتیلن‌ که یک برند در گلپایگان است آسیب ببیند در حالی که که گلپایگان قطب آلومینیوم کشور است اما مطالبات آن از سوی شرکت‌های ایران خودرو و سایپا پرداخت نشده و قطعه‌سازان خودرو به دلیل عدم پرداخت مطالبات با مشکل جدی روبرو هستند.

این نماینده مردم در مجلس دهم در پایان به رئیس جمهور در خصوص وضعیت معیشتی مردم و عدم پرداخت چندین ماهه حقوق کارگران و نپرداختن بسته‌های حمایتی تذکری داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز