خبرگزاری کار ایران

عضو شورای عالی انصارالله یمن:

امت اسلام، هرگز شکست در مقابل مستکبران را نمی‌‌پذیرد

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۱۴۷

عضو شورای عالی انصارالله یمن گفت: امیدواریم خداوند متعال فرجی برای مردم یمن حاصل کرده و شر دشمنان را از سر این ملت مظلوم کم کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، ابراهیم محمد الدیلمی عضو شورای عالی انصارالله یمن در اختتامیه کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی اظهار کرد: خداوند متعال نعمت‌های بسیاری برای ما مسلمانان در نظر گرفته و مهم‌ترین این نعمت‌ها، هدایت است و در این راستا پیامبر(ص) را برای هدایت ما ارسال کرده و این نعمت بزرگی است.

عضو شورای عالی انصارالله یمن ادامه داد: خداوند متعال در قرآن فرموده «نعمت دین فقط برای مومنان است». علاوه بر این، خداوند رسول خود را رحمت اللعالمین قرار داده و فرموده به ریسمان الهی چنگ بزنید و متفرق نشوید و آیات دیگری در قرآن کریم در مورد اهمیت وحدت وجود دارد.

الدیلمی تاکید کرد: اگر به ریسمان الهی چنگ بزنیم به سمت خیر و صلاح هدایت خواهیم شد. دعوت به خیر و امر به معروف و نهی از منکر مسائلی هستند که باید مورد توجه جهان اسلام باشد.

وی افزود: مقابله با صهیونیست‌ها نیازمند همکاری مسلمانان است؛ چراکه امت اسلام، هرگز شکست در مقابل مستکبران را نمی‌‌پذیرد.

الدیلمی در پایان گفت: امیدواریم خداوند متعال فرجی برای مردم یمن حاصل کرده و شر دشمنان را از سر این ملت مظلوم کم کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز