خبرگزاری کار ایران

مشاور امور زنان و خانواده وزیر کشور:

جامعه زنان انتظار دارد خلأ مولاوردی در دولت به فوریت جبران شود

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۹۲۸

مشاور امور زنان و خانواده وزیر کشور در واکنش به خداحافظی مولاوردی از دولت نوشت: جامعه زنان انتظار دارد به فوریت این خلأ و کاستی، با عنایت و دستور ریاست محترم جمهور، مرتفع و جبران شود.

به گزارش ایلنا، فریبانظری پورکیایی مشاور امور زنان و خانواده وزیر کشور در واکنش به خداحافظی مولاوردی از دولت نوشت:

به احترام یک دولت زن

روز گذشته با خداحافظی یکی از دولت زنان در ترکیب اعضای هیأت دولت، تعداد زنان عضو از سه زن به دو زن؛ کاهش یافت.

و اینک جامعه زنان انتظار دارد به فوریت این خلأ و کاستی، با عنایت و دستور ریاست محترم جمهور، مرتفع و جبران شود.

شهیندخت مولاوردی، در دولت یازدهم به عنوان معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده و یکی از اعضای هیأت دولت، انجام وظیفه نمود. در دولت دوازدهم نیز به عنوان دستیار ویژه ی رییس جمهور در حقوق شهروندی، مشغول به خدمت شد.

 آرامش و پرهیز از شتابزدگی در گفتار و کردار، خوشرویی و مدارا با همکاران و اطرافیان حتی با تفکر مخالف سیاسی و اعتقادی، رعایت احترام و ادب و فروتنی همراه با اقتدار در رویارویی با افراد، در دسترس مردم و مراجعین بودن و پاسخ دادن به درخواست‌های تلفنی و مکاتبه‌ای به عنوان یک مسئول عالی رتبه دولت و در نهایت قانون‌گرایی و احترام به قانون که این مورد آخر در متن خداحافظی و کناره‌گیری وی از مسئولیت‌های دولتی، مشخص و عیان است؛ از جمله ویژگی‌های پسندیده شخصیتی مولاوردی در جایگاه یک مدیر ارشد است.

با هر نگرش سیاسی می‌توان برای مولاوردی، در جمع فعالان مدنی که به گفته خودش به آن پایگاه تعلق دارد، آرزوی موفقیت روزافزون داشت.

و برای جامعه زنان، امیدواری به جایگزین شدن دولت زنی به جای ایشان در ترکیب هیأت محترم دولت؛ که قرار بوده است به رسم عدالت و دوری از تبعیض و نابرابری دستیابی به فرصت‌ها، ترکیبی از دولت زنان و دولت مردان باشد تا به راستی بتوان آن را منتخبی از نمایندگان زیست جهان جامعه ایران دانست.

به یاد داشته باشیم که توان و یاری زنان به عنوان نیمی از سرمایه های هر جامعه، تنها در هنگامه ی بهره مندی توده وار و جمعی در مشارکت های سیاسی و اجتماعی؛ بکار نمی‌آید. برای رسیدن به جامعه ای رشد یافته، سالم و متوازن، به بهره مندی از توان زنان در سطوح مدیریتی عالی نیز ؛ نیازمندیم.

فریبانظری پورکیایی

مشاور امور زنان و خانواده ی وزیر کشور

چهارم آذرماه ۱۳۹۷

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز