خبرگزاری کار ایران

سردار شریف مطرح کرد؛

آماده‌باش سپاه در مناطق زلزله‌زده/ افکار عمومی به دلیل خاطره تلخ سال گذشته حساس شده است

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۶۵۸

سخنگوی سپاه گفت: سپاه در حوزه درمان و بهداشت و امداد رسانی آمادگی کامل را در منطقه دارد اما همانطور که گفتم خوشبختانه مشکل خاصی وجود نداشته و شرایط تقریبا به حالت عادی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار شریف سخنگوی سپاه درباره آخرین وضعیت زلزله زدگان و فعالیت‌های سپاه در این منطقه گفت: در همان ساعات اولیه با فرمانده سپاه کرمانشاه تماس برقرار شد و خوشبختانه موضوع جدی نیست هرچند که مردم خاطره خوشی از زلزله سال گذشته در این منطقه ندارند و طبیعی است که افکار عمومی نسبت به این موضوع حساس باشند.

 وی ادامه داد: بر اساس آمار و اطلاعات رسیده در مناطق شهری و روستایی مشکل خاصی وجود ندارد و فقط تعدادی از افراد دچار مصدومیت شده اند که از طریق اورژانس و استانداری کرمانشاه اطلاع رسانی شده است.

سخنگوی سپاه خاطرنشان کرد: سپاه در حوزه درمان و بهداشت و امداد رسانی آمادگی کامل را در منطقه دارد اما همانطور که گفتم خوشبختانه مشکل خاصی وجود نداشته و شرایط تقریبا به حالت عادی است و امیدواریم این حالت روانی که ایجاد شده فروکش کند ما با آمادگی کامل در کنار دیگر دستگاه‌ها در حال آماده باش هستیم تا در صورت لزوم اقدامات لازم را انجام دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز