خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری مازندران خبرداد:

آزادی ۱۰۳ نفر از محکومان جرایم غیرعمد استان مازندران

کد خبر : ۶۹۴۷۶۵

رئیس کل دادگستری استان مازندران از آزادی ۱۰۳ نفراز محکومین جرایم غیر عمد در ۶ ماه اول سال جاری از سوی ستاد دیه استان مازندران خبر داد و گفت: از این تعداد ۹۹ نفر مرد و ۴ نفر زن هستند.

به گزارش ایلنا، حجت اسلام تقوی‌فرد مجموع بدهی زندانیان آزاد شده را ۱۷۱ میلیارد و ۵۶۷ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۹۵۶ ریال عنوان کرد و افزود: مبلغ کل پرداختی از سوی ستاد دیه(بانک ها – منابع کشوری و استانی – صندوق تامین) برای آزادی زندانیان ۲۳ میلیارد و ۶۳۶ میلیون و ۵۰۸ هزار و ۱۵۱ ریال بوده است.

این مقام قضایی ادامه داد: با همکاری کارکنان دستگاه قضایی استان، مبلغ ۱۹ میلیارد و ۵۹۴ میلیون و ۴۱۳ هزار و ۲۱۹ ریال با استفاده از اعسار و تقسیط از سوی دستگاه قضایی استان جهت آزادی زندانیان غیرعمد کمک شد.

وی ادامه داد: با هماهنگی ستاد دیه استان و رئیس زندانهای استان با دعوت از شکات در زندان های مازندران، شکات به مبلغ ۱۲۷ میلیارد و ۵۴۸ میلیون و۷۳۴ هزار و ۱۰۵ ریال از شکایت خود گذشت کردند.

رئیس کل دادگستری استان مازندران در ادامه اظهار کرد: در ۶ ماه اول سال جاری ۱۲ میلیارد و ۹۲۲ میلیون و ۳۵۸ هزار و ۱۵۱ ریال از سوی بانکهای استان از جمله بانک تجارت، ملت، صادرات و ملی، وام به مددجویان استان اعطا شد.

حجت الاسلام تقوی فرد همچنین در خصوص پرداختهای صندوق تامین خسارتهای بدنی کشور به مددجویان استان طبق ۶ ماهه ابتدای امسال، افزود: در این خصوص نیز مبلغ ۴ میلیارد و ۶۶۱ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال کمک شد؛ همچنین از محل کمکهای استانی هم مبلغ ۴ میلیارد و ۷۹۰ میلیون و ۸۵۰  هزار ریال جمع آوری شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز