خبرگزاری کار ایران

اراکی:

کاری کنیم که کمک به فلسطین به عنوان افتخار در جهان شناخته شود/ اگر بتوانیم هر سلاحی برای جنگ به یمنی‌ها خواهیم داد

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۶۹۶

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب تاکید کرد: باید کاری کنیم که کمک به فلسطینیان به عنوان افتخار در جهان شناخته شود. وظیفه داریم به یمن کمک کنیم. اگر بتوانیم هر سلاحی برای جنگ به یمنی‌ها خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، آیت‌الله اراکی در همایش بین‌المللی حمایت از مردم مظلوم و مقاوم یمن با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم گفت: همه تحولات اجتماعی در قرآن قانونش آمده است. از جمله اینکه در نبرد حق و باطل خداوند حق و باطل را سر انجام یکپارچه می‌کند و این بار نوبت سرنگونی باطل است.

وی تاکید کرد: اینکه می‌بینیم رژیم صهیونیستی با عربستان و آمریکا یکی می‌شود این بیش از تهدید جامعه اسلامی نشان‌دهنده آغاز سرنگونی این قدرت‌ها است.

آیت‌الله اراکی با اشاره به گفته‌های اخیر ترامپ که گفته بود ما دست از سر عربستان بر نمی‌داریم، گفت: این به معنای آن است که شما به نقطه پایان می‌رسید. این نشان می‌دهد جبهه استکبار به نقطه پایان رسیده است. قانون الهی این است که وقتی حق می‌خواهد بر باطل پیروز شود در نقطه‌های آخر این‌ها با هم یکی می شوند.

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب تصریح کرد: امروز چه کسی در جهان پیام رسول را عمل می‌کند؟ مگر دستور خدا این نیست که ما از مظلومان حمایت کنیم؟ چرا شمایی که عربستان هستید و مدعی اسلام هم هستید آمریکا را به عنوان ولی خود انتخاب می‌کنید؟ امروز مصداق بارز کفر در آمریکا و صهیونیست نشان داده شده است.

اراکی گفت: این‌ها فکر می‌کنند که تکیه بر آمریکا آنها را صیانت می‌کند. امروز یمن جلوه‌گاه جهان عرب و اسلام است. جلوه‌گاه اسلام و جهان عرب همچنین فلسطین است. امکان ندارد که جبهه پیامبر شکست بپذیرد.

وی خاطرنشان کرد: قرآن می فرماید اگر شما در جنگ گرسنگی کشیدید و شهید دادید، بدانید که دشمن شما هم زخم‌های بسیاری دیده است.

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب افزود: من معتقدم دوران کمک کردن مخفی به پایان رسیده است. باید کاری کنیم که کمک به فلسطینیان به عنوان افتخار در جهان شناخته شود. وظیفه داریم به یمن کمک کنیم. اگر بتوانیم هر سلاحی برای جنگ به یمنی‌ها خواهیم داد. این نظری شخصی است و باید بررسی شود.

وی گفت: یمنی‌ها و فلسطینی‌ها بدانند این مقاومت خود نصرت الهی است. غزه در برابر یک جهان قدرت نظامی مقاومت کرده است. امیدواریم مردم یمن بتوانند با پیروزی از این نعمات سرزمین خود بهره ببرند.

اراکی گفت: پیروزی از آن یمن است ولی صبر می‌خواهد. ما باید این صبر را مضاعف کنیم و مقاومتی که ما می‌گوییم منظورمان صبر است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز