خبرگزاری کار ایران

با رأی نمایندگان؛

صورت‌های مالی سازمان صنایع دریایی نیروهای مسلح رسیدگی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۸۰۳

با رأی وکلای ملت صورت‌های مالی سازمان صنایع دریایی نیروهای مسلح رسیدگی می‌شود

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا؛ در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی لایحه ادغام شرکت‌ها و تشکیل سازمان صنایع دریایی نیروهای مسلح در نشست علنی امروز سه‌شنبه  پارلمان مورد بررسی نمایندگان قرار گرفت که با رأی نمایندگان ماده ۲ لایحه مذکور به تصویب رسید. 

براساس ماده ۲ لایحه ادغام شرکت‌ها و تشکیل سازمان صنایع دریایی نیروهای مسلح،‌ این سازمان دارای شخصیت حقوقی مستقل بوده و به صورت شرکت دولتی وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اداره می‌شود. 

به موجب تبصره یک ماده ۲ لایحه ذکر شده امور استخدامی هر یک از کارکنان سازمان، تا تصویب قانون اداری- استخدامی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، حسب مورد، تابع مقررات استخدامی مربوط در نیروهای مسلح خواهد بود. 

همچنین براساس تبصره ۲ ماده ۲ لایحه مزبور، صورت‌های مالی این سازمان با ضوابط سازمان حسابرسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رسیدگی می‌شود. 

طبق تبصره ۳ ماده ۲ این لایحه نیز انجام معاملات درمورد محصولات نظامی اعم از کالا یا خدمات تابع مقررات، برگزاری مناقصات نیروهای مسلح است. تشخیص محصولات نظامی با پیشنهاد رئیس سازمان و تایید وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است. 

همچنین به موجب تبصره ۴ ماده ۲ این لایحه، سازمان در مواردی که در این قانون و یا اساسنامه مقررات خاصی پیش‌بینی نشده است، تابع قوانین و مقررات عمومی کشور خواهد بود. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز