خبرگزاری کار ایران

سلیمی در جمع خبرنگاران تشریح کرد؛

جزئیات نشست ۳ فراکسیون مجلس با لاریجانی/ بررسی احیای کارت سوخت و سهمه‌بندی بنزین

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۷۷۳

صبح امروز سه فراکسیون مجلس شورای اسلامی با حضور علی لاریجانی جلسه‌ای را برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علیرضا سلیمی، در جمع خبرنگاران با اشاره به نشست صبح امروز سه فراکسیون سیاسی مجلس با رئیس درباره جزئیات آن اظهار کرد: محور نخست این جلسه درباره تحولات منطقه‌ای و مسئله فلسطین و همچنین تحولات برخی از کشورها بود.

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مبحث بعدی احیای کارت سوخت و سهمیه‌بندی بنزین بود که مورد بررسی حاضران قرار گرفت.

وی تاکید کرد: مهمترین بحث این جلسه تعیین اولویت‌های مجلس در وضع فعلی کشور بود.

همچنین غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی درباره این جلسه گفت: آقای لاریجانی به نمایندگان حاضر در جلسه تاکید کرده از ذکر جزئیات جلسه مشترک خودداری کنند.

وی ادامه داد: همه مشکلاتی که کشور امروز با آن دست به گریبان است در این جلسه مطرح شده است. مسئله تحریم‌ها نیز در این نشست مطرح شده است تا اولویت‌های کشور را در وضع فعلی به خوبی مشخص و روشن کنیم.

عضو هیات رئیسه فراکسیون مستقلین در تشریح اهداف این نشست بیان کرد: برگزاری این قبیل جلسات سبب همگرایی بین نمایندگان شده چراکه عموما در این قبیل نشست‌ها مسائلی مطرح می‌شود که امکان طرح آن‌ها نیز در جلسات غیر علنی نیز وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز