خبرگزاری کار ایران

تسلیت حزب اعتمادملی درپی درگذشت نوربخش و تاج الدین

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۳۱۳

حزب اعتمادملی در پیامی درگذشت رییس سازمان تامین اجتماعی و معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی در سانحه رانندگی را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن این پیام در ادامه آمده است:

بازگشت همه به سوی خداست

با خبر شدیم که آقایان دکتر سیدمحمدتقی نوربخش، رییس سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمن تاج‌الدین، معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی در سفری که به همراه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان گلستان داشتند، در یک سانحه رانندگی جان خود را از دست داده و به دیدار معبود شتافتند. خبری ناگوار که باورش دشوار و خسرانش جبران ناپذیر است، اما چاره‌ای نیست جز رضایت به رضای الهی و پذیرش تقدیر حق.

حزب اعتمادملی، درگذشت شهادت‌گونه این دو مسئول خدوم را که در راه انجام وظیفه و خدمت به مردم جان خود را از دست دادند، به خانواده آنان، خانواده بزرگ تامین اجتماعی و مردم ایران تسلیت عرض می‌کند.

همچنین، لازم است تیمی متشکل از کارشناسان وزارت راه و پلیس راهنمایی و رانندگی، علت وقوع این حادثه را به درستی بررسی کرده و در صورتی که خطا یا نقصانی سبب وقوع این حادثه شده است، آن را اعلام کرده و نسبت به برخورد با خاطیان احتمالی و نیز رفع نواقص و عیوب اقدام کنند. چرا که متاسفانه حوادث رانندگی به یکی از عوامل عمده مرگ و میر ایرانیان بدل شده و باید تمامی دستگاه‌ها و نهادها برای کاهش آن اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز