خبرگزاری کار ایران

سید عمار حکیم در دیدار با یان کوبیش:

تحریم‌های آمریکا علیه ایران پیامدهای تاسف‌باری دارد

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۴۶۴

نماینده دبیرکل سازمان ملل متحد در امور عراق با رهبر جریان حکمت ملی، دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، طرفین در این دیدار درخصوص تحولات سیاسی عراق و نیز تازه‌ترین رویدادهای منطقه‌ای و بین‌المللی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

سید عمار حکیم در این دیدار بر لزوم پایان دادن به درد و رنج ملت عراق از طریق خدمات‌‌رسانی، فراهم آوردن زندگی آزاد و عزتمندانه برای شهروندان و ریشه‌کنی فساد، تاکید کرد.

وی در زمینه بین‌المللی نیز با ابراز شگفتی از تک‌روی واشنگتن در تصمیماتش علیه ایران گفت: این اقدام آمریکا پیشینه خطرناکی دارد که پیامدهای تاسف باری را متوجه جامعه بین‌الملل می‌کند.

رهبر جریان حکمت ملی با ابراز همبستگی خود با ملت ایران که در معرض تحریم‌های ظالمانه است، خواستار نقش پررنگ‌تر سازمان‌های بین‌المللی در عراق و حمایت از این کشور در عرصه داخلی و در نهادهای سازمان ملل متحد شد.

یان کوبیش نیز در این دیدار از موضع جریان حکمت ملی در صرف نظر کردن از سهم خود در انتخاب وزرا و باز گذاشتن دست نخست‌وزیر در گزینش افراد کابینه و همچنین حمایت مداوم این جریان از دولت، قدردانی کرد.

نماینده سازمان ملل در عراق در پایان این دیدار، راهپیمایی میلیونی اربعین و مفاهیم والای انسانی متبلور در آن را ستود‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز