خبرگزاری کار ایران

نماینده کرج در موافقت با وزیر پیشنهادی صمت:

پاکدستی رحمانی از زندگی‌اش مشخص است/ چه کاری برای تسهیل امور انجام دادیم که امروز طلبکار هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۷۵۱

نماینده مردم کرج و اشتهارد گفت: کسی که خودش آلوده باشد نمی‌تواند با فساد مبارزه کند و پاکدستی آقای رحمانی از زندگی‌اش مشخص است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عزیز اکبریان نماینده مردم کرج و اشتهارد به عنوان نماینده موافق وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در صحن علنی مجلس گفت: امروز کشور در شرایط حساس قرار داد و زمان دعوای مجلس و قوه قضاییه و دولت با یکدیگر نیست. باید دست به دست هم بدهیم و به جای دعواهای حزبی و جناحی و گروهی به دنبال راهکارها باشیم.

وی ادامه داد: به عنوان کسی که سه دوره در مجلس و در کمیسیون صنایع حضور داشتم باید بگوییم که وزارت صمت یکی از مهمترین وزارتخانه‌های کشور است و کسانی که مخالف وزیر پیشنهادی صمت هستند، باید بدانند مشکل نه در وزارتخانه بلکه در بخش تولید ، بیمه و مالیات ، بانک و گمرک است .

اکبریان با تاکید بر اینکه آقای شریعتمداری انصافا در این وزارتخانه زحمت کشید، گفت: ما چه کاری توانستیم برای تسهیل امور انجام دهیم که امروز طلبکار هستیم .

نماینده مردم کرج و اشتهارد گفت: دولت تصمیم گرفته در تیم اقتصادی خود جابجایی‌هایی انجام دهد و انصافا آقای رحمانی فرد دلسوز وفادار به نظام آشنا به مجلس و بخش خصوصی و دارای فکر است. پیش از این در شرکت آلومینیوم المهدی بسیار تلاش کرده و به عنوان قائم مقام وزارت صنایع به تمام استان‌ها سفر کرده و با مشکلات بخش‌های مختلف آشنا شده‌اند.

وی ادامه داد: افرادی که امروز درباره موضوع معدن سونگون حرف می‌زنند باید اطلاعاتی دقیق در این موضوع داشته باشند و با اطلاعات دقیق درباره آن حرف بزنند. افرادی که درباره مدارک تحصیلی آقای رحمانی صحبت می‌کنند باید بدانند که آقای رحمانی ۱۵ سال پیش با مدرک لیسانس وارد مجلس شدند و این گونه نبوده که بخواهد در یک زمان کوتاهی به دنبال جمع‌آوری مدرک باشد.

نماینده مردم کرج و اشتهارد افزود: رحمانی دو سال است که معاون وزیر صنعت است چگونه او را وارث مشکلات وزارتخانه می‌دانیم همه ما در ایجاد این مشکلات سهم داریم و نباید مشکلات را گردن یکدیگر بیاندازیم. رحمانی شناخت کامل از وزارت صنعت دارند و مشکلات این وزارتخانه را می‌شناسد .

اکبریان با بیان اینکه وزیر پیشنهادی صمت برنامه مدونی برای تولید دارد، گفت: آقای رحمانی در رابطه با مبارزه با فساد برنامه دارد و زندگی و پاکدستی وی مشخص است. ایشان برای خام‌فروشی برنامه دارد برای صادرات محور کردن وزارت صمت و توسعه صادرات غیر نفتی برنامه دارد.

وی تاکید کرد: کسی که خودش آلوده باشد نمی‌تواند با فساد مبارزه کند و پاکدستی آقای رحمانی از زندگی‌اش مشخص است.

اکبریان خطاب به  مخالفان وزیر پیشنهادی صمت گفت: آقایان مشکل خودرسازی در خصولتی‌هاست یک وزیر به تنهایی چه کاری می‌تواند برای رفع مشکلات انجام دهد مشکل پتروشیمی‌ها در خصولتی‌ها است. بیاید بدون دعواهای گروهی مشکلات را حل کنیم.

وی با بیان اینکه آقای رحمانی به مدیران بومی اعتقاد دارد، گفت: برنامه‌های وی در راستای حمایت توان داخل است و می‌تواند در بکارگیری مدیران بومی بسیار موثر عمل کند .

نماینده مردم کرج و اشتهارد ادامه داد: آقای رحمانی نیروی ارزشی و وفادار به نظام و انقلاب و دولت است و امیدواریم امروز با رای قاطع وی را راهی وزارت صمت کنیم و البته ایشان از این پس باید درباره مطالبات مردم و نمایندگان مجلس پاسخگو باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز