خبرگزاری کار ایران

ظریف خبر داد:

افزایش نیروهای پاکستان در مرز مشترک با ایران

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۵۹۹

وزیر امور خارجه تاکید کرد: دولت پاکستان اذعان داشته به شرط همکاری ایران، پیگیر پیدا کردن مرزبانان خواهیم بود.

 به گزارش ایلنا، محمدجواد ظریف در توضیح آخرین اقدامات صورت گرفته برای مرزبانان ربوده شده در میرجاوه گفت: سفارت ایران در پاکستان، سفارت پاکستان در تهران، وزیر کشور و وزیر دفاع پیگیر وضعیت این مرزبانان ربوده شده هستند.

وی که در حاشیه حضور در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با خبرگزاری خانه ملت گفت‌وگو می‌کرد، اظهار داشت: دولت پاکستان اذعان داشته در صورت همکاری ایران پیگیر پیدا کردن مرزبانان ربوده شده خواهیم بود، در واقع مسئولیت دولت پاکستان به جهت اتفاق این حادثه و نگهداری این مرزبانان در خاک این کشور است.

وزیر امور خارجه افزود: به همراه سردار باقری و در سطوح دیگر با دولتمردان و مسئولان کشور پاکستان صحبت کردیم تا حضورشان در مرز مشترک با ایران را افزایش دهند، البته جمهوری اسلامی ایران حضور خوبی در مرز مشترک خود با پاکستان دارد.

ظریف ادامه داد: به نظر مرزهای مشترک پاکستان با افغانستان و هند برای آنها از اهمیت بیشتری نسبت به مرز مشترک با ایران برخوردار است اما به ما وعده افزایش در شرایط مناسب دادند هرچند بعد از اتفاق قبلی در بخش‌های از مرز حاکمیت‌شان افزایش پیدا کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز